Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/339
Title: Маркетингове управління портфелем бізнесу підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)
Authors: Костерна, А. В.
Keywords: маркетингове управління
портфель бізнесів
стратегічна бізнес-одиниця
стратегія
маркетингова стратегія
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
ефективність
можливості
загрози
маркетинговий процес
підприємство
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Костерна, А. В. Маркетингове управління портфелем бізнесу підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. В. Костерна ; наук. керівник доц., к.е.н. В. В. Шукліна. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 110 с.
Abstract: В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розкрито теоретичні основи маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства, проведено дослідження стану та ефективності маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства, розроблено та обґрунтовано ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/339
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.