Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Authors: Широка, Ю. В.
Keywords: стратегія
маркетингова стратегія
маркетингова діяльність
ринок
підприємство
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Широка, Ю. В. Формування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. В. Широка ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 113 с.
Abstract: Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії підприємства. Розглянуто теоретичні засади маркетингових стратегій, досліджено процес їх формування. Здійснено оцінку маркетингової діяльності ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії досліджуваного підприємства.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.