Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/352
Title: Культура ділової комунікації як складові професійної компетентності майбутніх спеціалістів зовнішньоекономічної та міжнародної діяльності.
Other Titles: Культура деловой коммуникации как составляющие профессиональной компетентности будущих специалистов внешнеэкономической и международной деятельности.
Culture of business communication as components of professional competence of future specialists of foreign economic and international activity.
Authors: Чайка-Петегирич, Л. Б.
Чайка-Петегирич, Л. Б.
Chaika-Petegyrych, I. B.
Keywords: Ділове спілкування
бізнес-партнери
комунікація
ділова комунікація
міжнародний бізнес-етикет
дипломатичний протокол
Деловое общение
бизнес-партнеры
коммуникация
деловая коммуникация
международный бизнес-этикет
дипломатический протокол
Business communication
business partners
communication
business communication
international business etiquette
diplomatic protocol
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Чайка-Петегирич, Л. Б. Культура ділової комунікації як складові професійної компетентності майбутніх спеціалістів зовнішньоекономічної та міжнародної діяльності. / Л. Б. Чайка-Петегирич // Професійне становлення молоді в умовах інтеграційного розвитку України : матеріали шістнадцятої всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. молодих учених, аспірантів та студентів. – Херсон : ХНТУ , 2020.– С. 107-108.
Series/Report no.: УДК 334.012.82; 82.03;
Abstract: Українська мова Інтеграція України в європейське та світове господарство, глобалізаційні процеси призводять до того, що міжнародні ділові контакти стають все частішими, а практика міжнародних переговорів все інтенсивнішою. Це формує попит на підготовку висококваліфікованих фахівців зовнішньоекономічної та міжнародної діяльності, здатних ефективно взаємодіяти на різних рівнях із представниками міжнародної спільноти. Будь-який вид зовнішньоекономічної та міжнародної діяльності передбачає взаємодію з іноземними партнерами. Ділове спілкування включає як офіційні зустрічі представників, переговорний процес, так і спілкування у неформальній атмосфері. Успіх справи, реалізація проекту багато в чому залежить від обраної стратегії і тактики спілкування, від умінням правильно сформулювати цілі розмови, зацікавити партнера, обґрунтувати власну позицію та справити гарне враження. Російська мова Интеграция Украины в европейское и мировое хозяйство, глобализационные процессы приводят к тому, что международные деловые контакты становятся все более частыми, а практика международных переговоров все более интенсивной. Это формирует спрос на подготовку высококвалифицированных специалистов внешнеэкономической и международной деятельности, способных эффективно взаимодействовать на разных уровнях с представителями международного сообщества. Любой вид внешнеэкономической и международной деятельности предполагает взаимодействие с иностранными партнерами. Деловое общение включает как официальные встречи представителей переговорный процесс, так и общения в неформальной обстановке. Успех дела, реализация проекта во многом зависит от выбранной стратегии и тактики общения, от умением правильно сформулировать цели разговора, заинтересовать партнера, обосновать свою позицию и произвести хорошее впечатление. Англійська мова Ukraine's integration into the European and world economy, globalization processes lead to the fact that international business contacts are becoming more frequent, and the practice of international negotiations is becoming more intense. This creates a demand for the training of highly qualified specialists in foreign economic and international activities, able to interact effectively at various levels with representatives of the international community. Any kind of foreign economic and international activity involves interaction with foreign partners. Business communication includes both formal meetings of representatives, the negotiation process, and communication in an informal atmosphere. The success of the case, the implementation of the project largely depends on the chosen strategy and tactics of communication, on the ability to properly formulate the goals of the conversation, to interest the partner, to justify their position and make a good impression.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/352
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.