Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/407
Title: Стратегічне управління зовнішньоекономічною діяльністю автотранспортного підприємства (на матеріалах ТОВ «ТЕК СТО ШЛЯХІВ»
Other Titles: Strategic management of foreign economic activity of the motor transport enterprise (on the materials of LLC «TEK STO SHLIAKHIV»)
Authors: Ємельянова, В. С.
Yemelianova, V. S.
Keywords: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
автотранспорт
вантажні перевезення
транспортний коридор
транспортний логістичний центр
strategy
management
foreign economic activity
motor transport
freight transportation
transport corridor
transport logistics center
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Ємельянова, В. С. Стратегічне управління зовнішньоекономічною діяльністю автотранспортного підприємства (на матеріалах ТОВ «ТЕК СТО ШЛЯХІВ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. С. Ємельянова ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 112 с.
Abstract: В умовах глобалізації економіки, визначальним проявом якої є посилення міжнародних економічних зв’язків, транспортні послуги є пріоритетною складовою національного продукту України. Орієнтація України на формування конкурентного середовища транспортного ринку відповідно до транспортної політики ЄС обумовлює актуальність дослідження стратегічних аспектів управління зовнішньоекономічною діяльністю автотранспортних підприємств. Необхідність забезпечення векторів цільової орієнтації розвитку підприємства перетворює стратегічне управління на комплексний процес, що являє собою сукупність функціонально-фокусних підходів і дій з врахуванням стадії розвитку, а також сприяє підтримці конкурентного статусу та несе відбиток стратегічного бачення власників та топ-менеджерів. In the context of globalization of the economy, the defining manifestation of which is the strengthening of international economic ties, transport services are a priority component of the national product of Ukraine. Ukraine's focus on the formation of a competitive environment in the transport market in accordance with the EU transport policy determines the relevance of the study of strategic aspects of management of foreign economic activity of motor transport enterprises. The need to provide vectors of target orientation of enterprise development transforms strategic management into a complex process, which is a set of functional-focus approaches and actions taking into account the stage of development, and helps maintain competitive status and imprints the strategic vision of owners and top managers.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/407
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.