Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/410
Название: Розробка стратегії мінімізації зовнішньоекономічних ризиків на підприємстві легкої промисловості (на матеріалах ТОВ «ТАВРІЯ-СТИЛЬ»)
Другие названия: Development of the strategy for minimizing foreign economic risks at the enterprise of light industry (on the materials of LLC «TAVRIIA-STYLE»)
Авторы: Охременко, Ю. Г.
Ключевые слова: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
ризики
мінімізація ризиків
швейне підприємство
ризики ЗЕД
strategy
management
foreign economic activity
risks
risk minimization
sewing enterprise
FEA risks.
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Охременко, Ю. Г. Розробка стратегії мінімізації зовнішньоекономічних ризиків на підприємстві легкої промисловості (на матеріалах ТОВ «ТАВРІЯ-СТИЛЬ») :кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. Г. Охременко ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. –108 с.
Краткий осмотр (реферат): Активна зовнішньоекономічна діяльність є дуже важливою складовою функціонування підприємств у період стрімкого інтегрування економіки нашої держави у міжнародний євро¬пейський простір. У рамках ринкової економіки для організацій, які орієнтуються, як на внутрішній, так і на зовнішні ринок, успішною діяльністю вважається уміння вчасно та раціонально реагувати на непередбачувані та складні ризикові ситуації, які можуть виникнути у процесі функціонування, мінімізуючи при цьому можливі втрати. Просування продукції чи послуги на іноземний ринок, міжнародна співпраця з контрагентами, створення активної бази зарубіжних клієнтів потребує пильної уваги задля виявлень можливих ризиків. Active foreign economic activity is a very important component of the functioning of enterprises in the period of rapid integration of our country's economy into the international European space. In a market economy, for organizations that focus on both domestic and foreign markets, successful activities are the ability to respond in a timely and rational manner to unpredictable and complex risk situations that may arise in the process of operation, while minimizing possible losses. Promotion of products or services on the foreign market, international cooperation with contractors, creation of an active base of foreign clients requires close attention in order to identify possible risks.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/410
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.