Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/643
Название: "Дні Литви у Херсоні" – розробка комплексу айдентики, рекламно-інформаційної та сувенірної продукції
Авторы: Шульга, А. А.
Ключевые слова: айдентика
реклама
сувенірна продукція
стилізація
графічний логотип
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Шульга, А. А. "Дні Литви у Херсоні" – розробка комплексу айдентики, рекламно-інформаційної та сувенірної продукції : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" / А. А. Шульга ; науковий керівник доцент Крижановський В. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 58 с.
Краткий осмотр (реферат): У даній роботі проектується туристична айдентика фестивалю «Дні Литви». Було визначено, що фестиваль вважається унікальним проявом національної культури, символом єдності і сили. Тож, доречним було показати у логотипі саме самобутність литовської культури, їх традиції та колорит. Завдання передбачає проектування графічного логотипу до якого входять графічна частина фірмової символіки (фірмовий знак) і назва фестивалю у певному накресленні (логотип). Логотип був сформований на основі стілізації литовського хресту та календаря. За основу бралося зображення реальних об'єктів та виділялася головна, найбільш виразна якість об'єкта, потім предметні форми спрощувалися та стилізувалися. Методом експертної оцінки обрано кінцевій варіант, що відповідав усім вимогам, що пред'являлися до знаку: індивідуальність, лаконічність, компактність композиції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/643
Располагается в коллекциях:Спеціальність 022 Дизайн



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.