Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 38 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Науково-методичні засади ідентифікації позицій туристичних підприємств за рівнем антикризової стійкостіДжерелюк, Ю. О; Джерелюк, Ю. О; Dzhereliuk, Y. O.
2021Розвиток «soft skills» студента як чинник працевлаштування майбутнього маркетологаШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.; Маслов, Д. Т.; Маслов, Д. Т.; Maslov, D. T.
2018Прогнозування показників системного забезпечення антикризової стійкості туристичних підприємств.Джерелюк, Ю. О.; Джерелюк, Ю. О.; Dzhereliuk, Y. O.
2021Обґрунтування вибору методу оцінювання якості обслуговування в туристичних підприємствахДжерелюк, Ю. О; Джерелюк, Ю. О; Dzhereliuk Y, Y. O.
2018Системно-конкурентний потенціал підприємства: сутність та теоретичні засади визначення.Джерелюк, Ю. О.,; Джерелюк, Ю. О.,; Dzhereliuk, Y. O.
2021Популярність професії маркетолога на сучасному ринку праціШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.; Бобошко, А. Т.; Бобошко, А. Т.; Boboshko, A.T.
2021Роль комунікативної компетентності керівника туристичних підприємств в умовах ринкових євроінтеграційних процесівКорчевська, Л. О.; Корчевская, Л. А; Korchevska, L. O.; Кокорєва, О. В.; Кокорева, О. В; Kokorieva, O. V.; Глинська, А. Є.; Глинская, А. Е.; Glynska, A. Y.; Перелигіна, А. С.; Перелыгина, А. С.; Perelygyna, A. S.; Сокол, М. С.; Сокол, М. С.; Sokol, M.C.
2021Види та ризики комунікативних зв’язків персоналу у формуванні інноваційного середовища туристичного підприємстваГлинська, А. Є.; Глинська, А. Є.; Glynska, A. Y.; Корчевська, Л. О.; Корчевская, Л. А.; Korchevska, L. O.; Кокорєва, О. В.; Кокорева, О. В.; Kokorieva, O. V.
2021Управління креативним потенціалом персоналу туристичного підприємства на засадах інноваційної і комунікативної політикиКокорєва, О. В.; Кокорева, О. В.; Kokorieva, O. V.; Корчевська, Л . О.; Корчевская, Л. А.; Korchevska, L. O.; Глинська, А. Є.; Глинская, А. Е.; Glynska, A. Y.
2021Рекламні особливості на ринку туристичних послуг, як універсалій «Маркетингу взаємовідносин» у контексті формування стратегії збуту в ключі PR-технологій створення лояльної поведінки споживачаВласенко, Н. А.; Власенко, Н. А.; Vlasenko, N. A.; Савіна, Г. Г; Савина, Г. Г.; Savina, H. H.; Савін, С. Ю.; Савин, С. Ю.; Savin, S. Yu.; Набока, Р. М.; Набока, Р. Н.; Naboka, R. M.; Трухачова, К. В.; Трухачёва, Е. В.; Trukhachova, K. V.; Манзик, М. В.; Манзик, М. В.; Manzyk, M. V.