Browsing by Author Савина, Г. Г.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Застосування маркетингових технологій управління туристичними підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовищаСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2016Збалансоване управління економічними процесами в суспільстві та бізнес-середовищі в умовах трансформації соціально-економічних інституційСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2021Рекламні особливості на ринку туристичних послуг, як універсалій «Маркетингу взаємовідносин» у контексті формування стратегії збуту в ключі PR-технологій створення лояльної поведінки споживачаВласенко, Н. А.; Власенко, Н. А.; Vlasenko, N. A.; Савіна, Г. Г; Савина, Г. Г.; Savina, H. H.; Савін, С. Ю.; Савин, С. Ю.; Savin, S. Yu.; Набока, Р. М.; Набока, Р. Н.; Naboka, R. M.; Трухачова, К. В.; Трухачёва, Е. В.; Trukhachova, K. V.; Манзик, М. В.; Манзик, М. В.; Manzyk, M. V.
2021Соціально-економічний розвиток регіонального бізнес-середовища на засадах туристичного пріоритету СМАРТ спеціалізації територіїСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.; Джерелюк, Ю. О.; Фролова, Н. Є.; Билим, О. С.; Корчевська, Л. О.; Сергєєв, Я. С.; Трухачова, К. В.; Вольвач, І. Ю.; Глинська, А. Є.; Зайцева, О. І.; Письменна, М. С.; Власенко, Н. А.; Софієнко, А. В.
2017Сучасні технології науки і освіти: європейські аспектиСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2017Узгодження маркетингових інтересів як альтернатива конкурентній боротьбіСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2019Управління персоналом в умовах знаннєвої економікиСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2018Імітаційне моделювання антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі.Джерелюк, Ю. О.; Джерелюк, Ю. А.,; Dzhereliuk, Y. O.; Савіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.