Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1183
Title: Розробка генератора чат-бота для створення освітнього середовища
Authors: Саригіна, Анна Олександрівна
Keywords: Фреймворк,
месенджери,
чат-бот,
telegram,
aiogram,
python,
SQL
Issue Date: 2023
Publisher: ХНТУ
Citation: Саригіна, А. О. Розробка генератора чат-бота для створення освітнього середовища : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. О. Саригіна ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. О. Є. Огнєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2023. – 94с.
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра має наступні структурні частини: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ «Теоретичні основи розробки чат-ботів у месенджерах» містить огляд джерел з питань створення чат-ботів. Розділ містить інформацію про принципи створення та проєктування ботів, зокрема у середовищі телеграм. Другий розділ «Аналіз предметної області» складається з наступних підрозділів: «Обґрунтування проблеми», «Особливості предметної області», «Постановка проблеми», «Підходи до впровадження чат-ботів», «Вибір мова програмування», «Аналіз плагінів для розробки чат-ботів», «Висновки до розділу». У другому розділі були обрані методи та інструменти, найбільш підходящі для створення бота, обрана мова програмування та обрана структура аіограми, зручна для створення ботів. Третій розділ «Розробка бот-телеграм». Розділ містить інформацію про розроблений бот, який відповідає всім зазначеним вимогам, які були визначені для розробки цього бота на етапі планування. Цей бот дозволяє оптимізувати навчальний процес і перенести його в середовище звичного для учнів і вчителів месенджера Telegram, яким ми всі звикли користуватися в повсякденному житті. Останнім є розділ «Висновки до розділу».
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1183
Appears in Collections:Спеціальність 121 Програмне забезпечення систем



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.