Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1334
Назва: Оцінка якості та безпечності дитячих іграшок, які реалізуються на ринку України
Автори: Островський, Б. Е.
Ключові слова: Дитячі іграшки та ігри
споживчі ринки
асортимент
властивості
конкурентні переваги
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Островський, Б. Е. Оцінка якості та безпечності дитячих іграшок, які реалізуються на ринку України : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Б. Е. Островський ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Г. А. Бойко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024.
Короткий огляд (реферат): Питання якості та безпечності дитячих іграшок та ігор в повному обсязі розглядаються в даній кваліфікаційній роботі. Адже, тільки ретельний аналіз структури і оцінка всіх властивостей використовуваних матеріалів дозволяють правильно вирішувати питання конструювання та підбору раціональних режимів обробки, а також оцінювати якість та безпечність готових іграшок. Об’єктом дослідження дипломної роботи є дитячі іграшки та ігри. Предметом дослідження є якісні властивості, які притаманні дитячим іграшкам та іграм. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є оцінка безпечності та виявлення якісних характеристик дитячих іграшок та ігор, які надходять на споживчі ринки України. В роботі проводили оцінку сучасного стану вітчизняного ринку іграшок та ігор; аналізували класифікацію та основні характеристики іграшок, які надходять на споживчі ринки України; робили характеристику складових матеріалів та технологій виготовлення дитячих іграшок та ігор; оцінено основні вимоги до безпеки дитячих іграшок та ігор; на прикладі вітчизняного підприємства з виготовлення дитячих іграшок та ігор визначено якість та конкурентні переваги продукції, що надходить на споживчі ринки. В результаті проведених досліджень було отримано наступні висновки, що вітчизняні підприємства з виробництва іграшок навіть в кризові часи намагаються виробляти якісну продукцію, тримати доступними ціни, робити акції, розвиватися, відкривати нові магазини та просувати продукцію на закордонні ринки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1334
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.