Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВахромєєв, Г. О.-
dc.date.accessioned2024-10-31T12:41:52Z-
dc.date.available2024-10-31T12:41:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВахромєєв, Г. О. Дослідження Байєсівської мережі на основі Noisу-MAX вузлів для моделювання капіталовкладень у транспорт : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Г. О. Вахромєєв ; наук. керівник доц., канд. техн. наук М. О. Вороненко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1412-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти застосування Байєсівських мереж для моделювання капіталовкладень. Байєсівські мережі є потужним інструментом для моделювання залежностей між різними змінними в умовах невизначеності. Вони дозволяють враховувати ймовірнісні зв'язки між різними частинами системи та проводити інференцію на основі наявної інформації. Особлива увага приділялася використанню Noisy-MAX вузлів у структурі Байєсівських мереж. Noisy-MAX є типом вузлів, які дозволяють враховувати шум та невизначеність у вхідних даних, що призводить до отримування більш реалістичних прогнозів в умовах реального світу. Цей підхід дозволяє покращити точність і адекватність моделей управління капіталовкладеннями у транспорті. У практичній частині дослідження було побудовано Байєсівську мережу на основі даних про капіталовкладення у транспорті та виконано аналіз отриманих результатів. Дослідження включало в себе ідентифікацію зв'язків між різними факторами, оцінку ймовірностей та розрахунок впливу окремих змінних на рішення щодо капіталовкладень. Загальним результатом дослідження є визначення умов і тенденцій у галузі інвестування, що може покращити загальний рівень валового внутрішнього продукту країни. Тому застосування Байєсівських мереж з Noisy-MAX вузлами є перспективним напрямом для моделювання капіталовкладень у транспорті. Цей підхід дозволяє краще розуміти складні залежності в галузі та забезпечує більш точні дані для прийняття управлінських рішень. В ході дослідження було з'ясовано, що вузли Noisy-MAХ у порівнянні з вузлами General забезпечують відносно високу початкову точність. Для вузлів General потрібна повторна процедура валідації. З використанням методу дискретизації Hirerical точність результату мережі з вузлами General залишається незмінною, і з вузлами Noisy-MAX зростає. Однак вузли Noisy-MAХ спричиняють збільшення часових та обчислювальних витрат. Отже, дослідження підтверджує важливість і ефективність використання Байєсівських мереж з Noisy-MAX вузлами для аналізу та моделювання капіталовкладень у транспорті, що може мати практичне застосування в плануванні та управлінні транспортною інфраструктурою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectБайєсівська мережаuk_UA
dc.subjectінвестиційна діяльністьuk_UA
dc.subjectNoisy-MAХuk_UA
dc.subjectаналіз данихuk_UA
dc.subjectGenie2.3uk_UA
dc.titleДослідження Байєсівської мережі на основі Noisу-MAX вузлів для моделювання капіталовкладень у транспортuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 122 Комп`ютерні науки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.