Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1490
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вдовиченко, В. С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T12:50:35Z | - |
dc.date.available | 2024-11-13T12:50:35Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Вдовиченко, В. С. Використання методів машинного навчання в розробці відеогри на мові програмування Python : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня «бакалавр» / В. С. Вдовиченко ; наук. керівник О. Є. Огнєва. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2024. ‒ 67с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1490 | - |
dc.description.abstract | У дипломній роботі представлено розробку та реалізацію 2D відеогри у жанрі «платформер» за допомогою мови програмування Python та з використанням методів машинного навчання. У грі реалізовано унікальне поєднання процедурної генерації для створення ігрового світу та двох режимів керування персонажем: керування гравцем та керування ШІ. Управління ШІ реалізовано за допомогою багатошарового персептрона, навченого з використанням генетичного алгоритму. Запропонований метод має на меті посилити інтеграцію алгоритмів машинного навчання в розробку відеоігор. Практична реалізація розпочалася з налаштування середовища розробки та проектування архітектури і дизайну гри. Головним викликом було поєднання процедурної генерації світу та керування персонажами за допомогою ШІ. Процедурна генерація забезпечує динамічний і різноманітний ігровий світ, тоді як управління ШІ відповідає за адаптивний і складний ігровий процес. Для забезпечення надійності та коректності цих компонентів проводилося ручне та автоматизоване тестування з акцентом на продуктивність (враховуючи вади оптимізації мови програмування Python, через які вона відносно рідко застосовується для розробки відеоігор) та користувацький досвід. Практичне значення цієї роботи полягає в її потенціалі для покращення взаємодії між процедурною генерацією та методами машинного навчання в розробці ігор. Вона пропонує масштабований та інноваційний підхід до створення цікавого та непередбачуваного ігрового середовища, покращуючи як процес розробки, так і досвід гравців. Успішна реалізація демонструє доцільність та потенціал для фінансової привабливості інтеграції передових методів машинного навчання в ігрову індустрію. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.subject | Python | uk_UA |
dc.subject | PyGame | uk_UA |
dc.subject | машинне навчання | uk_UA |
dc.subject | TensorFlow | uk_UA |
dc.subject | 2D платформер | uk_UA |
dc.subject | процедурна генерація | uk_UA |
dc.subject | розробка ігор | uk_UA |
dc.subject | генетичні алгоритми | uk_UA |
dc.title | Використання методів машинного навчання в розробці відеогри на мові програмування Python | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вдовичкенко В. С. Використання методів машинного навчання в розробці відеогри на мові програмування Python.pdf | 874.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.