Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовиченко, В. С.-
dc.date.accessioned2024-11-13T12:50:35Z-
dc.date.available2024-11-13T12:50:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВдовиченко, В. С. Використання методів машинного навчання в розробці відеогри на мові програмування Python : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня «бакалавр» / В. С. Вдовиченко ; наук. керівник О. Є. Огнєва. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2024. ‒ 67с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1490-
dc.description.abstractУ дипломній роботі представлено розробку та реалізацію 2D відеогри у жанрі «платформер» за допомогою мови програмування Python та з використанням методів машинного навчання. У грі реалізовано унікальне поєднання процедурної генерації для створення ігрового світу та двох режимів керування персонажем: керування гравцем та керування ШІ. Управління ШІ реалізовано за допомогою багатошарового персептрона, навченого з використанням генетичного алгоритму. Запропонований метод має на меті посилити інтеграцію алгоритмів машинного навчання в розробку відеоігор. Практична реалізація розпочалася з налаштування середовища розробки та проектування архітектури і дизайну гри. Головним викликом було поєднання процедурної генерації світу та керування персонажами за допомогою ШІ. Процедурна генерація забезпечує динамічний і різноманітний ігровий світ, тоді як управління ШІ відповідає за адаптивний і складний ігровий процес. Для забезпечення надійності та коректності цих компонентів проводилося ручне та автоматизоване тестування з акцентом на продуктивність (враховуючи вади оптимізації мови програмування Python, через які вона відносно рідко застосовується для розробки відеоігор) та користувацький досвід. Практичне значення цієї роботи полягає в її потенціалі для покращення взаємодії між процедурною генерацією та методами машинного навчання в розробці ігор. Вона пропонує масштабований та інноваційний підхід до створення цікавого та непередбачуваного ігрового середовища, покращуючи як процес розробки, так і досвід гравців. Успішна реалізація демонструє доцільність та потенціал для фінансової привабливості інтеграції передових методів машинного навчання в ігрову індустрію.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectPyGameuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectTensorFlowuk_UA
dc.subject2D платформерuk_UA
dc.subjectпроцедурна генераціяuk_UA
dc.subjectрозробка ігорuk_UA
dc.subjectгенетичні алгоритмиuk_UA
dc.titleВикористання методів машинного навчання в розробці відеогри на мові програмування Pythonuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.