Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСновида, М. М.-
dc.date.accessioned2024-11-13T12:52:46Z-
dc.date.available2024-11-13T12:52:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСновида, М. М. Розроблення комп'ютерної рольової гри «Everfall» із застосуванням Unity 3D : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / М. М. Сновида ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Д. Л. Кирийчук. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1499-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ, «Аналіз ринку і технологій розробки комп'ютерних ігор», складається з шести підрозділів. У цьому розділі надається огляд поточного стану ринку комп'ютерних ігор, аналізуються основні поняття і технології, які застосовуються у їх розробці. Вивчаються різні платформи для розробки ігор, включаючи Unreal Engine, Godot та Unity, з детальним обґрунтуванням вибору Unity для створення гри «Everfall». Окрім того, розглядаються принципи дизайну ігрових механік та методи розробки ігор на Unity, що створює теоретичну базу для подальших етапів проекту. Завершує розділ постановка задачі проектування та висновки. Другий розділ, «Аналіз вимог та розробка проектних специфікацій», включає чотири підрозділи. Він деталізує вимоги до гри «Everfall», формалізує ці вимоги та розробляє проектні специфікації. Визначаються основні функціональні та нефункціональні вимоги до гри, а також детально описується структура проекту, включаючи модулі та їх взаємодію. Завершується розділ висновками. Третій розділ, «Розробка гри «Everfall»», складається з чотирьох підрозділів. Тут детально описується концепція гри, архітектура системи, включаючи структуру модулів та взаємодію між ними, а також реалізація основних аспектів геймплею, таких як створення персонажів, ворогів, ігрових локацій та системи інвентаря. Розділ демонструє практичні аспекти створення гри на платформі Unity з використанням мови програмування C#. Завершує розділ висновки. Четвертий розділ, «Застосування програмного продукту», містить три підрозділи. Він описує процес встановлення гри, надає детальний оглядінтерфейсу користувача та управління в грі, а також розглядає функціональні можливості гри, включаючи взаємодію з інвентарем, бої з супротивниками, використання предметів та розвиток персонажа. Також надаються інструкції щодо керування персонажем та взаємодії з ігровим світом. Розділ завершується висновками. У висновках підбито підсумки проведеної роботи, оцінено досягнення мети та виконання завдань, а також надано рекомендації щодо подальших досліджень та вдосконалення гри «Everfall». В цілому, кваліфікаційна робота результативно виконала поставлені завдання, розробивши захопливу 3D RPG гру на платформі Unity з використанням мови програмування C#. Гра має великий потенціал для подальшого розвитку та вдосконалення, що забезпечить її популярність серед гравців.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subject3D граuk_UA
dc.subjectRPGuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.subjectрозробка ігорuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.titleРозроблення комп'ютерної рольової гри «Everfall» із застосуванням Unity 3Duk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.