Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1584
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Берегова, Г. Д. | - |
dc.contributor.author | Фролова, М. Е. | - |
dc.contributor.author | Beregova, G. D. | - |
dc.contributor.author | Frolova, M. E. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-11T13:14:31Z | - |
dc.date.available | 2025-02-11T13:14:31Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Берегова, Г. Д. Основні концепції та теорії вікової психології : навч.-метод. посібник / Г. Д. Берегова, М. Е. Фролова. – Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2024. – 242 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-8187-30-9 (електронне видання) | - |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1584 | - |
dc.description.abstract | Навчальний курс спрямований на засвоєння знань про зміст і закономірності психічного розвитку індивіда протягом онтогенезу, а також вироблення навичок емпіричного дослідження особливостей вікового розвитку психіки людини; вміння враховувати їх під час психодіагностики та корекції відхилень від вікових нормативів; обґрунтовування використання тих чи інших психодіагностичних, розвивальних і корекційних заходів з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей людини; застосування набутих знань у практичних сферах своєї діяльності; активізацію особистісного та творчого потенціалу майбутнього фахівця . The training course is aimed at acquiring knowledge about the content and regularities of the mental development of an individual during ontogenesis, as well as developing skills for empirical research into the features of age-related development of the human psyche; the ability to take them into account during psychodiagnostics and correction of deviations from age norms; substantiating the use of certain psychodiagnostic, developmental and corrective measures taking into account the age and individual characteristics of a person; applying the acquired knowledge in practical areas of one's activity; activating the personal and creative potential of a future specialist. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ФОП Вишемирський В. С. | uk_UA |
dc.subject | Інтернет-комунікація | uk_UA |
dc.subject | реципієнт | uk_UA |
dc.subject | комунікант | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | Я-концепція | uk_UA |
dc.subject | Internet communication | uk_UA |
dc.subject | recipient | uk_UA |
dc.subject | communicator | uk_UA |
dc.subject | artificial intelligence | uk_UA |
dc.subject | self-concept | uk_UA |
dc.title | Основні концепції та теорії вікової психології | uk_UA |
dc.title.alternative | Basic concepts and theories of age psychology | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчальні видання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Берегова Г. Д. Основні концепції та теорії вікової психології.pdf | 2.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.