Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобилянський, Б. І.-
dc.date.accessioned2025-02-26T17:17:03Z-
dc.date.available2025-02-26T17:17:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКобилянський, Б. І. Дослідження оптимальних методів розробки навчальної аркадної гри для різних платформ : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Б. І. Кобилянський ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. Н. О. Козуб. – Хмельницький : ХНТУ, 2023. – 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1658-
dc.description.abstractАктуальність роботи визначається значним ростом популярності комп’ютерних та мобільних ігор та загальним стабільним та потужним зростанням ігрової індустрії. У вступі виконується аналіз сучасного стану проблеми, уточнюється постановка завдання, мета кваліфікаційної роботи та галузь її застосування, обґрунтовується актуальність теми. У першому розділі проводиться дослідження предметної області та існуючих рішень, визначається актуальність завдання та призначення розробки, розроблюється постановка завдання. У другому розділі обирається платформа для розробки, виконується проектування програми, наводиться опис алгоритму і структури функціонування системи, проектуються вхідні і вихідні дані, наводяться характеристики складу параметрів технічних засобів. У третьому розділі виконується розробка програми, наводиться опис роботи програми та інтерфейсу користувача. Результатом виконання роботи є ігровий додаток, який можна запускати на одній з декількох платформ, що дозволяє користувачам використовувати його як в навчальних, так і в рекреаційних цілях і соціалізації при грі з іншою людиною, так і задля розвитку тактичного та стратегічного мислення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectГраuk_UA
dc.subjectігровий додатокuk_UA
dc.subjectплатформаuk_UA
dc.subjectUNITYuk_UA
dc.subjectігровий рушійuk_UA
dc.subjectгравецьuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectпроцедурна генераціяuk_UA
dc.titleДослідження оптимальних методів розробки навчальної аркадної гри для різних платформuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 - Інженерія програмного забезпечення



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.