Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНемчонок, В. А.-
dc.date.accessioned2025-02-26T17:20:46Z-
dc.date.available2025-02-26T17:20:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНемчонок, В. А. Дослідження ігрових телеграм-ботів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. А. Немчонок ; наук. керівник д-р техн. наук, проф. М. В. Жарікова. – Хмельницький : ХНТУ, 2023. – 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1667-
dc.description.abstractСьогодні гейміфікація та різноманітні ігрові елементи мають широке впровадження у найрізноманітніші сфери діяльності людини та усього соціуму, перш за все вносячи величезні зміни до світу реалізації бізнесу, управління персоналом, надання освіти, науки та багатьох інших, особливо тісно ці процесси пов’язані з ІТ. Розроблений у кваліфікаційній роботі телеграм бот призначений стати об’єктом дослідження можливостей телеграм ботів вцілому стати базою для об’єктів гейміфікації, а також оптимизувати цей процес не виходячи з улюбленого месенджеру. Бот націлений на дослідження та майбутній розвиток та модифікації перш за все за рахунок своєї легкості та актуальності.. Було проведено аналіз та вибір найбільш оптимальних технічних та програмних засобів для цього проекту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectЧат-ботuk_UA
dc.subjectботuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectтелеграмuk_UA
dc.subjectмесенджерuk_UA
dc.subjectігрофікаціяuk_UA
dc.subjectPYTHONuk_UA
dc.titleДослідження ігрових телеграм-ботівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 - Інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Немчонок В. А. Дослідження ігрових телеграм-ботів.pdf174.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.