Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1669| Title: | Розробка генератора чат-бота для створення освітнього середовища |
| Authors: | Саригіна, А. О. |
| Keywords: | Фреймворк месенджери чат-бот telegram aiogram python SQL |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | ХНТУ |
| Citation: | Саригіна, А. О. Розробка генератора чат-бота для створення освітнього середовища : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. О. Саригіна ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. О. Є. Огнєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2023. – 94с. |
| Abstract: | Перший розділ «Теоретичні основи розробки чат-ботів у месенджерах» містить огляд джерел з питань створення чат-ботів. Розділ містить інформацію про принципи створення та проєктування ботів, зокрема у середовищі телеграм. Другий розділ «Аналіз предметної області» складається з наступних підрозділів: «Обґрунтування проблеми», «Особливості предметної області», «Постановка проблеми», «Підходи до впровадження чат-ботів», «Вибір мова програмування», «Аналіз плагінів для розробки чат-ботів», «Висновки до розділу». У другому розділі були обрані методи та інструменти, найбільш підходящі для створення бота, обрана мова програмування та обрана структура аіограми, зручна для створення ботів. Третій розділ «Розробка бот-телеграм». Розділ містить інформацію про розроблений бот, який відповідає всім зазначеним вимогам, які були визначені для розробки цього бота на етапі планування. Цей бот дозволяє оптимізувати навчальний процес і перенести його в середовище звичного для учнів і вчителів месенджера Telegram, яким ми всі звикли користуватися в повсякденному житті. Останнім є розділ «Висновки до розділу». |
| URI: | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1669 |
| Appears in Collections: | Спеціальність 121 - Інженерія програмного забезпечення |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Саригіна А. О. Розробка генератора чат-бота для створення освітнього середовища.pdf | 666.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.