Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛанова, В. О.-
dc.date.accessioned2025-03-11T11:28:34Z-
dc.date.available2025-03-11T11:28:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛанова, В. О. Стратегія просування освітніх послуг українських закладів освіти на ринок країн ЄС (на матеріалах Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 6 Гайсинського міської ради Вінницької області) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. О. Ланова ; наук. керівник д-р екон. наук, проф. В. М. Фомішина. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1728-
dc.description.abstractВ Україні ринок послуг знаходиться на етапі розвитку. Сильна конкуренція, насиченість ринків, перевищення пропозиції товарів над попитом, ріст вимогливості споживачів істотно ускладнюють збутову діяльність підприємств. Дедалі важче стає привабити споживача стандартною рекламою. Для зацікавлення клієнтів та утримання позицій на ринках, особливо закордонних, вітчизняні підприємства повинні застосовувати сучасні ефективні механізми формування та підтримання іміджу товарів/підприємства, зокрема за допомогою вдосконалення просування товарів на вітчизняні й міжнародні ринки. Сучасний світ характеризується швидкими змінами, які відбуваються і в освітній сфері. Освітній менеджмент дозволяє вищим навчальним закладам адаптуватися до змін і залишатися конкурентоспроможними, що й визначає актуальність обраного напряму дослідження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectСтратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectосвітня послугаuk_UA
dc.subjectмаркетинг послугuk_UA
dc.subjectринок освітніх послугuk_UA
dc.subjectекспорт послугuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectстимулювання попитуuk_UA
dc.subjectпроект онлайн-освітиuk_UA
dc.titleСтратегія просування освітніх послуг українських закладів освіти на ринок країн ЄС (на матеріалах Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 6 Гайсинського міської ради Вінницької області)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.