Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1729
Title: Стратегія цифрового маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємств
Authors: Литвинова, А. І.
Keywords: Стратегія
маркетинг
маркетингові комунікації
цифровий маркетинг
зовнішньоекономічна діяльність
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Литвинова, А. І. Стратегія цифрового маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємств : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. І. Литвинова ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. А. І. Пляскіна. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 100 с.
Abstract: Актуальність формулювання ефективної стратегії цифрового маркетингу в контексті здійснення зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) обумовлена низкою глобальних і технологічних тенденцій, які суттєво змінюють підходи до міжнародної торгівлі та маркетингу. Цифрові платформи, такі як Google, Amazon, Alibaba, дозволяють компаніям виходити на міжнародні ринки без фізичної присутності. Вони забезпечують доступ до мільйонів споживачів і спрощують торгівлю через електронні платформи, знижуючи бар’єри входу. Споживачі все частіше використовують цифрові інструменти для пошуку, порівняння та придбання товарів і послуг. Це особливо важливо у B2C сегменті, де соціальні мережі, пошукові системи та мобільні додатки відіграють ключову роль у рішенні про купівлю. Цифровий маркетинг дозволяє використовувати інструменти аналітики для більш точного таргетування та персоналізації реклами. Алгоритми AI та машинного навчання, які аналізують поведінку клієнтів, допомагають створювати адаптовані стратегії для різних регіонів та культурних контекстів, що важливо у міжнародній діяльності. Цифрові стратегії, такі як SEO, email-маркетинг, PPC-реклама, часто є більш доступними у порівнянні з традиційними методами, такими як телебачення або друкована реклама. Це особливо вигідно для малих і середніх підприємств, які планують вихід на зовнішні ринки.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1729
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.