Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1745
Title: Інформаційна система підтримки обслуговування користувачів у закладах освіти
Authors: Дворніченко, А. В.
Keywords: Android
java
python
REST
електронний розклад
інформаційна система
клієнт-серверна архітектура
контейнеризація
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Дворніченко, А. В. Інформаційна система підтримки обслуговування користувачів у закладах освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. В. Дворніченко ; наук. керівник проф., д-р техн. наук В. І. Литвиненко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. ‒ 119 с.
Abstract: Тематика дипломної роботи стає особливо актуальною у зв’язку з необхідністю вдосконалення доступу до розкладів занять в освітніх установах України. Більшість існуючих систем пропонують обмежені можливості для гнучкого використання розкладу. Абсолютно всі системи або створені під одні єдині стандарти, наприклад Moodle, або ж під специфічні особливості кожного навчального закладу, які неможливо застосувати до інших. Цим самим запуск такої системи на основі вже інснуючих рішень дуже ускладнюється, або в деяких випадках навіть неуможливлюється. Об'єкт дослідження – інформаційна система підтримки обслуговування користувачів в закладах освіти. Предмет дослідження – аналіз, проектування, розробка та функціональність інформаційної системи підтримки обслуговування користувачів в закладах освіти. Мета дослідження – метою є проєктування та створення інформаційної системи підтримки обслуговування студентів та викладачів , яка буде забезпечувати швидкий і зручний доступ до актуального розкладу занять, враховувати можливі змінні параметри і специфіку навчального процесу.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1745
Appears in Collections:Спеціальність 122 Комп’ютерні науки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.