Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1888
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, К. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-03T06:31:25Z | - |
dc.date.available | 2025-04-03T06:31:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Бондаренко, К. О. Українські жіночі прикраси у сучасному модному дизайні : від традицій до новацій : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. О. Бондаренко ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. М. П. Артеменко. – Херсон : ХНТУ, 2024. – 122 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1888 | - |
dc.description.abstract | Дослідження й популяризація національної культурної спадщини через моду має величезне значення, особливо в сучасному контексті, коли Україна відстоює свою незалежність. Відродження зацікавленості до традиційних елементів, таких як українські прикраси, вимагає утримання зв’язку з корінням, але в той же час відкриваються нові шляхи для творчого виразу. Метою дослідження було вивчення еволюції українських жіночих прикрас у контексті сучасного модного дизайну, зокрема дослідження маловивчених регіональних особливостей Півдня України, для збереження культурної спадщини, інтеграції традиційних елементів у сучасний дизайн та осмислення їхньої ролі в процесі національного культурного відродження. Створення унікальної колекції прикрас з етнічною складовою є важливим завданням, оскільки це дає можливість привернути увагу до спадщини українського народу. У першому розділі виконано теоретичне обґрунтування та символіку українських жіночих прикрас, проаналізовано роботи митців з даної теми, виявлено вплив соціокультурних факторів на розвиток прикрас, та розглянуто символічне значення традиційних прикрас народів Півдня України. Опис традиційних українських прикрас у сучасному модному контексті здійснено у другому розділі. Третій розділ стосується розробки концепції декорування прикрас, відбіру прототипів, аналізу пошукових ескізів колекції. Четвертий розділ присвячено реалізації проєкту та впровадженню результатів: складено конфекційну карту та технологічну послідовність виготовлення моделей колекції. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.subject | Традиційні прикраси | uk_UA |
dc.subject | етнодизайн | uk_UA |
dc.subject | мода | uk_UA |
dc.subject | прикраси Півдня України | uk_UA |
dc.subject | дизайн-проєктування | uk_UA |
dc.title | Українські жіночі прикраси у сучасному модному дизайні : від традицій до новацій | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 022 Дизайн |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко К. О. Українські жіночі прикраси у сучасному модному дизайні : від традицій до новацій.pdf | 284.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.