Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1922
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасюк, А. В.-
dc.contributor.authorTarasiuk, A. V.-
dc.date.accessioned2025-04-22T09:34:20Z-
dc.date.available2025-04-22T09:34:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТарасюк, А. В. Методичні рекомендації і контрольні завдання до виконання практичних занять з дисципліни «Професійна етика та академічна доброчесність» : для аспірантів 1 курсу підготовки фахівців на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти спеціальності 051 Економіка / А. В. Тарасюк. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 17 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1922-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу дисципліни, розроблені для ефективного проведення практичних занять з дисципліни «Професійна етика, академічна доброчесність, самостійна робота, теоретичні питання, індивідуальна робота, методичні рекомендації, моделі академічного тексту, ессе-роздум», обсягом 12 годин, з метою формування у здобувачів вищої освіти спеціальності 051 - Економіка розуміння основних засад професійної етики та академічної доброчесності. Для кожного практичного заняття за 4 темами вказано мету заняття, структуру заняття, питання, що підлягають розгляду, питання для самостійного поглибленого вивчення теми, підведення підсумків, рекомендована література. Для переважної більшості занять наведено теоретичні основи та методичні рекомендації до виконання завдань, завдання для самостійного опрацювання, що дозволяє внаслідок виконання сформувати, зокрема, програмні результати: пропонувати нові рішення, розробляти та реалізовувати наукові проєкти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання. Methodological recommendations are a component of the educational and methodological complex of the discipline, developed for the effective conduct of practical classes in the discipline "Professional ethics, academic integrity, independent work, theoretical issues, individual work, methodological recommendations, academic text models, essay-reflection", with a volume of 12 hours, with the aim of forming in higher education applicants of the specialty 051 - Economics an understanding of the basic principles of professional ethics and academic integrity. For each practical class, the purpose of the class, the structure of the class, questions to be considered, questions for independent in-depth study of the topic, summing up, and recommended literature are indicated for 4 topics. For the vast majority of classes, theoretical foundations and methodological recommendations for completing tasks are provided, tasks for independent study, which allows, as a result of the implementation, to form, in particular, program results: to propose new solutions, develop and implement scientific projects that make it possible to rethink existing and create new holistic knowledge.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectПрофесійна етикаuk_UA
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectтеоретичні питанняuk_UA
dc.subjectіндивідуальна роботаuk_UA
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectмоделі академічного текстуuk_UA
dc.subjectессе-роздумuk_UA
dc.subjectProfessional ethicsuk_UA
dc.subjectacademic integrityuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjecttheoretical issuesuk_UA
dc.subjectindividual workuk_UA
dc.subjectmethodological recommendationsuk_UA
dc.subjectacademic text modelsuk_UA
dc.subjectessay-reflectionuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації і контрольні завдання до виконання практичних занять з дисципліни «Професійна етика та академічна доброчесність»uk_UA
dc.title.alternativeMethodical recommendations and control tasks for the performance of practical classes from the discipline "Professional ethics and academic integrity"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Методичні рекомендації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.