Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2078
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Винник, В. С. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-09T10:24:47Z | - |
dc.date.available | 2025-09-09T10:24:47Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Винник, В. С. Дизайн-пропозиція комп’ютерної гри «Прокляття куба» : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. С. Винник ; наук. керівник канд. техн. наук, доцент Г. Н. Полєтаєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2078 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглядається процес створення дизайну гри «Прокляття Куба» – комп'ютерної гри в жанрі "три в ряд" з елементами бою. Проєкт включає концептуальне оформлення, розробку персонажів, інтерфейсу та анімацій. Основна мета гри – поєднання візуальної естетики з ігровою механікою, що сприяє зануренню гравця у гру. Метою роботи було створити унікальний візуальний стиль гри, що гармонійно поєднується із її наративом та геймплеєм. Для досягнення поставленої мети були вирішені такі основні завдання: аналіз аналогічних проєктів, розробка стилістичного рішення, створення концептів персонажів та інтерфейсу, а також розробка графічних елементів. В рамках роботи проведено детальний аналіз сучасних тенденцій в індустрії ігрового дизайну, визначено ключові візуальні тренди, які вплинули на концепцію гри. Також розглянуто особливості жанру "три в ряд" та його еволюцію. Практична значущість роботи полягає у можливості використання її у сфері комп'ютерної ігрової індустрії, а також у подальшому розвитку проєкту в комерційній чи експериментальній площині. Отримані результати можуть бути застосовані у розробці подібних ігор, зокрема при створенні нових механік та стилістичних концепцій. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.subject | Піксель-арт | uk_UA |
dc.subject | графічний дизайн | uk_UA |
dc.subject | гровий дизайн | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерні ігри | uk_UA |
dc.subject | інтерфейс | uk_UA |
dc.subject | концепт-арт | uk_UA |
dc.subject | "три в ряд" | uk_UA |
dc.subject | візуальна концепція | uk_UA |
dc.subject | стилістика ігор | uk_UA |
dc.title | Дизайн-пропозиція комп’ютерної гри «Прокляття куба» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 022 Дизайн |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Винник В. С. Дизайн-пропозиція комп’ютерної гри «Прокляття куба».pdf | 454.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.