Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВинник, В. С.-
dc.date.accessioned2025-09-09T10:24:47Z-
dc.date.available2025-09-09T10:24:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВинник, В. С. Дизайн-пропозиція комп’ютерної гри «Прокляття куба» : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. С. Винник ; наук. керівник канд. техн. наук, доцент Г. Н. Полєтаєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2078-
dc.description.abstractУ роботі розглядається процес створення дизайну гри «Прокляття Куба» – комп'ютерної гри в жанрі "три в ряд" з елементами бою. Проєкт включає концептуальне оформлення, розробку персонажів, інтерфейсу та анімацій. Основна мета гри – поєднання візуальної естетики з ігровою механікою, що сприяє зануренню гравця у гру. Метою роботи було створити унікальний візуальний стиль гри, що гармонійно поєднується із її наративом та геймплеєм. Для досягнення поставленої мети були вирішені такі основні завдання: аналіз аналогічних проєктів, розробка стилістичного рішення, створення концептів персонажів та інтерфейсу, а також розробка графічних елементів. В рамках роботи проведено детальний аналіз сучасних тенденцій в індустрії ігрового дизайну, визначено ключові візуальні тренди, які вплинули на концепцію гри. Також розглянуто особливості жанру "три в ряд" та його еволюцію. Практична значущість роботи полягає у можливості використання її у сфері комп'ютерної ігрової індустрії, а також у подальшому розвитку проєкту в комерційній чи експериментальній площині. Отримані результати можуть бути застосовані у розробці подібних ігор, зокрема при створенні нових механік та стилістичних концепцій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectПіксель-артuk_UA
dc.subjectграфічний дизайнuk_UA
dc.subjectгровий дизайнuk_UA
dc.subjectкомп'ютерні ігриuk_UA
dc.subjectінтерфейсuk_UA
dc.subjectконцепт-артuk_UA
dc.subject"три в ряд"uk_UA
dc.subjectвізуальна концепціяuk_UA
dc.subjectстилістика ігорuk_UA
dc.titleДизайн-пропозиція комп’ютерної гри «Прокляття куба»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.