Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2137
Назва: Аналіз якості послуг гостинності підприємства готельного бізнесу (на матеріалах ПП «CAPSULE HOTEL & HOSTEL»)
Автори: Івершень, М. І.
Ключові слова: Готельне підприємство
якість послуг
стратегії розвитку готельного підприємства
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Івершень, М. І. Аналіз якості послуг гостинності підприємства готельного бізнесу (на матеріалах ПП «CAPSULE HOTEL & HOSTEL») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / М. І. Івершень ; наук. керівник д-р філос., ст. викл. О. С. Билим. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 83 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена науковому дослідженню якості послуг в готельному підприємстві. У роботі визначено сутність поняття «управління якістю». Вивчено вплив стратегічного управління якістю на діяльність готельного підприємства. Визначено особливості побудови стратегій управління якістю послуг готельних підприємств в сучасних умовах. Досліджено тенденції розвитку туризму в Україні в умовах воєнного часу. Проведено загальну характеристику ПП «CAPSULE HOTEL & HOSTEL». Визначено конкурентні позиції ПП «CAPSULE HOTEL & HOSTEL» на ринку готельних послуг. Запропоновано шляхи стратегічного розвитку системи контролю якості послуг ПП «CAPSULE HOTEL & HOSTEL».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2137
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.