Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮзипчук, А. Ю.-
dc.contributor.authorЮзипчук, А. Ю.-
dc.contributor.authorЮзипчук-
dc.contributor.authorФедорова Н. Є., Н. Є.-
dc.contributor.authorЛадушина, О.К.-
dc.date.accessioned2020-11-25T20:42:35Z-
dc.date.available2020-11-25T20:42:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЮзипчук, А. Ю. Потенціал віртуальної реальності у міжнародних маркетингових дослідженнях / А. Ю. Юзипчук, О. К. Ладушина, Н. Є. Федорова // Професійне становлення молоді в умовах інтеграційного розвитку України: матеріали ХVІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. молодих вчених, аспірантів та студентів , 30 квіт. 2020 р., м. Херсон. – Херсон : ХНТУ, 2020. – С.90-92.uk_UA
dc.identifier.urihttps://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/281-
dc.description.abstractДосліджено потенціал використання технологій віртуальної реальності під час здійснення міжнародних маркетингових досліджень. Розраховано прогнозований дохід індустрії віртуальної реальності. Досліджена частка ринку провідних компаній-виробників VR-пристроїв. Охарактеризовано переваги використання VR-пристроїв під час здійснення міжнародних маркетингових досліджень. Исследован потенциал использования технологий виртуальной реальности при осуществлении международных маркетинговых исследований. Рассчитан прогнозируемый доход индустрии виртуальной реальности. Исследована доля рынка ведущих компаний-производителей VR-устройств. Охарактеризованы преимущества использования VR-устройств при осуществлении международных маркетинговых исследований. The potential of virtual reality technologies in the international marketing research is studied. An estimated income of the virtual reality industry is calculated. The market share of the leading VR-companies is investigated. The advantages of using VR-devices in the international marketing research are described.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 334.012.82; 82.03;-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.subjectвиртуальная реальностьuk_UA
dc.subjectискусственный интеллектuk_UA
dc.subjectмеждународный маркетингuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectvirtual realityuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.titleПотенціал віртуальної реальності у міжнародних маркетингових дослідженняхuk_UA
dc.title.alternativeПотенциал виртуальной реальности в маркетинговых исследованияхuk_UA
dc.title.alternativeThe potential of virtual reality in international marketing researchuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.