Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКачанова, А.О.-
dc.contributor.authorКачанова, А.А.-
dc.contributor.authorKachanova, A.А.-
dc.contributor.authorЯкимчук, Т.В.-
dc.date.accessioned2020-11-30T18:46:18Z-
dc.date.available2020-11-30T18:46:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКачанова, А. О. Вплив корпоративної культури на міжнародний готельний бізнес / А. О. Качанова, Т. В. Якимчук // Професійне становлення молоді в умовах інтеграційного розвитку України : матеріали ХV Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів, 4-5 квіт. 2019 р., м. Херсон. – Херсон : ХНТУ, 2019. – С.45-48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/286-
dc.description.abstractКорпоративна культура є одним із найбільш важливих аспектів сучасного управління бізнесом, зокрема тісно пов’язана зі стратегією організації та її людськими ресурсами. Корпоративна культура готельного підприємства безпосередньо впливає на його конкурентоспроможність, прискорює і збільшує обсяги продажів, це інструмент досягнення стратегічних цілей готелю, орієнтованих на перспективу. Корпоративная культура является одним из наиболее важных аспектов современного управления бизнесом, в частности тесно связана со стратегией организации и ее человеческими ресурсами. Корпоративная культура гостиничного предприятия непосредственно влияет на его конкурентоспособность, ускоряет и увеличивает объемы продаж, это инструмент достижения стратегических целей отеля, ориентированных на перспективу. Corporate culture is one of the most important aspects of modern business management, in particular closely related to the strategy of the organization and its human resources. The corporate culture of the hotel company directly affects its competitiveness, accelerates and increases sales, it is a tool to achieve the strategic goals of the hotel, focused on the future.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 334.012.82; 82.03;-
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectкорпоративне управлінняuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectгостинично-ресторанный бизнесuk_UA
dc.subjectкорпоративная культураuk_UA
dc.subjectкорпоративное управлениеuk_UA
dc.subjectиндустрия гостеприимстваuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant businessuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectcorporate governanceuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.titleВплив корпоративної культури на міжнародний готельний бізнес.uk_UA
dc.title.alternativeВлияние корпоративной культуры на международный гостиничный бизнес.uk_UA
dc.title.alternativeThe influence of corporate culture on the international hotel business.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.