Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергієнко, А .А.-
dc.contributor.authorСергиенко, А. А.-
dc.contributor.authorSergienko, A. A.-
dc.contributor.authorЯкимчук, Т. В.-
dc.date.accessioned2020-11-30T19:37:01Z-
dc.date.available2020-11-30T19:37:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСергієнко, А. А. Роль стратегічного управління в підвищенні агропродовольчого потенціалу сільськогосподарського підприємства «Злато Таврії» у МЕВ / А. А. Сергієнко, Т. В. Якимчук // Професійне становлення молоді в умовах інтеграційного розвитку України : матеріали ХV Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів, 4-5 квіт. 2019 р., м. Херсон. – Херсон : ХНТУ, 2019. – С.50-52.uk_UA
dc.identifier.urihttps://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/290-
dc.description.abstractСтратегія розвитку майбутнього підприємства обирається з урахуванням найперспективніших напрямків діяльності агроформування. Зміст процесу стратегічного менеджменту у розвитку агропродовольчого потенціалу включає розробку стратегії і здійснення стратегії. Стратегія підприємства має відзначатися гнучкістю, мати можливість своєчасного коригування та передбачати максимізацію конкурентних переваг на аграрному ринку. Стратегия развития будущего предприятия избирается с учетом перспективных направлений деятельности агроформирования. Содержание процесса стратегического менеджмента в развитии агропродовольственного потенциала включает разработку стратегии и осуществление стратегии. Стратегия предприятия должна отмечаться гибкостью, иметь возможность своевременной корректировки и предусматривать максимизацию конкурентных преимуществ на аграрном рынке. The strategy of development of the future enterprise is chosen taking into account the most perspective directions of activity of agroforming. The content of the process of strategic management in the development of agri-food potential includes strategy development and strategy implementation. The company's strategy should be flexible, able to adjust in a timely manner and provide for maximizing competitive advantages in the agricultural market.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 334.012.82;82.03;-
dc.subjectстратегічний менеджментuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectаграрнопродовольча продукціяuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectстратегический менеджментuk_UA
dc.subjectстратегия развитияuk_UA
dc.subjectаграрнопродовольственная продукцияuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectdevelopment strategyuk_UA
dc.subjectagri-food productsuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.titleРоль стратегічного управління в підвищенні агропродовольчого потенціалу сільськогосподарського підприємства «Злато Таврії» у МЕВuk_UA
dc.title.alternativeРоль стратегического управления в повышении агропродовольственного потенциала сельскохозяйственного предприятия «Злато Таврии» в МЭО.uk_UA
dc.title.alternativeThe role of strategic management in increasing the agri-food potential of the agricultural enterprise "Zlato Tavrii" in the IEA.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.