Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/365
Title: Товарна політика підприємства на зовнішніх ринках
Other Titles: Товарная политика предприятия на внешних рынках
Product policy of the enterprise in the foreign market
Authors: Федорова ., Н. Є.
Федорова, Н. Е.
Fedorova, N. Ye.
Фомішина, В. М.
Keywords: міжнародний маркетинг
комплекс маркетингу
товарна політика
міжнародний ринок
товарна стратегія
международный маркетинг
комплекс маркетинга
товарная политика
международный рынок
товарная стратегия
international marketing
marketing mix
product policy
international market
product strategy
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Федорова, Н. Є. Товарна політика підприємства на зовнішніх ринках / Н. Є. Федорова, В. М. Фомішина // Міжнародний маркетинг : підручник / за ред. О. І. Бабічевої. - Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2018.- Розділ 6. - С. 179222.
Series/Report no.: УДК 658.8:339.5(072);
Abstract: У розділі описано формування товарної політики при виході на зовнішні ринки. Охарактеризовано міжнародні товарні стратегії. Дано визначення міжнародній товарній марці. Описана процедура охорони товарних марок в міжнародному маркетингу. Подано міжнародні вимоги до упаковки і маркування товару. Описано сервіс і гарантійне обслуговування на зарубіжних ринках. В разделе описано формирование товарной политики при выходе на внешние рынки. Охарактеризованы международные товарные стратегии. Дано определение международной товарной марке. Описана процедура охраны товарных марок в международном маркетинге. Подано международные требования к упаковке и маркировке товара. Описан сервис и гарантийное обслуживание на зарубежных рынках. The formation of product policy in foreign markets is described in the chapter. International product strategies are described. The definition of an international trademark is given. The procedure of trademark protection in international marketing is described. International requirements for packaging and labeling of goods are submitted. Service and warranty service in foreign markets are described.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/365
ISBN: 978-966-916-9443-8
Appears in Collections:Навчальні видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.