Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмах, А. С.-
dc.contributor.authorStelmakh, A.S.-
dc.date.accessioned2021-02-22T19:22:54Z-
dc.date.available2021-02-22T19:22:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтельмах, А. С. Удосконалення стратегії закупівельної діяльності торговельного підприємства в умовах торговельних війн (на матеріалах ТОВ «МИР СТРОЙ-КИ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. С. Стельмах ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. - 110 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/393-
dc.description.abstractЗростання обсягів виробництва сільськогосподарської продукції в певному регіоні є запорукою задоволення попиту та підтримання національної продовольчої безпеки. Надмірне виробництво призводить до надлишкової пропозиції. За такої ситуації сільськогосподарські підприємства змушені у своїй діяльності змінювати види продукції, диверсифікувати виробництво чи налагоджувати реалізацію надлишкової продукції на зовнішніх ринках. Вихід підприємства на міжнародний ринок є одним із найкращих варіантів для зростання обсягу реалізації продукції, збільшення доходу на одиницю останньої. Проте налагодження зовнішньоекономічної діяльності для підприємств агробізнесу є новим, складним, тривалим і фінансово затратним процесом, що багатьом суб’єктам господарювання не під силу з економічних, організаційних, а часом і суб’єктивних причин. The growth of agricultural production in a given region is the key to meeting demand and maintaining national food security. Excessive production leads to oversupply. In such a situation, agricultural enterprises are forced to change their products, diversify production or establish the sale of surplus products in foreign markets. The company's entry into the international market is one of the best options for increasing sales, increasing revenue per unit of the latter. However, the establishment of foreign economic activity for agribusiness is a new, complex, long and costly process that many businesses can not afford for economic, organizational, and sometimes subjective reasons.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectгосподарський портфельuk_UA
dc.subjectекспортоорієноване підприємствоuk_UA
dc.subjectаграрна продукціяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectpurchasing activityuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjecttrade enterpriseuk_UA
dc.subjectonline storeuk_UA
dc.titleУдосконалення стратегії закупівельної діяльності торговельного підприємства в умовах торговельних війн (на матеріалах ТОВ «МИР СТРОЙ-КИ»)uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the strategy for purchasing activity of a trading enterprise under the conditions of trade wars (on the materials of LLC «MYR STROIKY»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стельмах А.С..pdf534.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.