Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/404
Title: Обґрунтування стратегії розвитку міжнародних транспортних перевезень (на матеріалах ТОВ «ХДС ІСТ»)
Other Titles: Substantiation of the strategy of development of international transport (on the materials of "HDS East")
Authors: Владімирова, К. В.
Vladimirova, K.
Keywords: зовнішньоекономічна діяльність
стратегія розвитку міжнародних вантажних перевезень
міжнародний ринок
foreign economic аctіvіty
strategy for the development of international freight
іnternаtіonаl mаrket
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Владімирова, К. В. Обґрунтування стратегії розвитку міжнародних транспортних перевезень (на матеріалах ТОВ «ХДС ІСТ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. В. Владімирова ; науковий керівник доц., к.екон.н. Т. В. Якимчук. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 105 с.,
Abstract: Впровадження прогресивних методів реінжинірингу бізнес-процесів в функціонал сучасних транспортних підприємств і побудова ефективної логістичної стратегії в даний час стають необхідними умовами прогресу і істотних конкурентних переваг в області транспортних і логістичних послуг. У сучасних умовах розвитку ринкової економіки виникає потреба досягнення підприємством стабільності на ринку та закріплення його позицій серед конкурентів. Вирішення цієї проблеми пов’язане із формуванням власної ринкової стратегії, проведенням постійних маркетингових досліджень, моніторингу мікро- і макросередовища фірми та виробленням певної моделі поведінки, що дасть змогу розвиватись та освоювати нові ринкові сегменти. The introduction of advanced methods of business process reengineering into the functionality of modern transport enterprises and the construction of an effective logistics strategy are now becoming necessary conditions for progress and significant competitive advantages in the field of transport and logistics services. In modern conditions of market economy development there is a need for the company to achieve stability in the market and consolidate its position among competitors. Solving this problem involves forming your own market strategy, conducting constant marketing research, monitoring the micro and macro environment of the firm and developing a certain model of behavior that will allow you to develop and develop new market segments.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/404
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.