Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДроботенко, Г. В.-
dc.contributor.authorDrobotenko, H. V.-
dc.date.accessioned2021-02-22T21:59:42Z-
dc.date.available2021-02-22T21:59:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДроботенко, Г. В. Розробка стратегії виходу іт-підприємства на зовнішні ринки (на матеріалах Приватного підприємства «ДІВІЛОПБІЗ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Г. В. Дроботенко ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020.–107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/406-
dc.description.abstractАктуальною проблемою для підприємств стає нарощування свого потенціалу для створення передумов економічного процвітання в майбутньому, яке значним чином може бути пов'язане з виходом на зовнішній ринок з метою охоплення певного сегменту споживачів зарубіжної країни, чиї поточні потреби задоволені не в повному обсязі. Світовий ринок інформаційних технологій, відкриває широкі можливості для компаній-новачків враховуючи те, що однією з сильних сторін України є високий професійний рівень вітчизняних ІТ-фахівців, українські компанії за сприяючих умов з боку держави мають значні перспективи щодо виходу і успішного функціонування на цьому ринку. An urgent problem for enterprises is increasing their potential to create the preconditions for economic prosperity in the future, which can largely be associated with entering the foreign market in order to cover a certain segment of consumers in a foreign country, whose current needs are fully satisfied. The global information technology market opens up great opportunities for newcomer companies, given that one of the strengths of Ukraine is the high professional level of domestic IT specialists, Ukrainian companies, due to the favorable conditions from the state, have significant prospects for entering and successfully functioning in this market.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectсвітовий ринок послугuk_UA
dc.subjectІТ-компаніяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectworld market of servicesuk_UA
dc.subjectIT companyuk_UA
dc.titleРозробка стратегії виходу іт-підприємства на зовнішні ринки (на матеріалах Приватного підприємства «ДІВІЛОПБІЗ»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the strategy for entering foreign markets by the IT company (on the materials of the private enterprise «Divilopbiz»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.