Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевчук, В. Д.-
dc.date.accessioned2021-02-22T22:37:43Z-
dc.date.available2021-02-22T22:37:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛевчук, В. Д. Формування стратегічних засад управління імпортною діяльністю сервісного підприємства (на матеріалах ФОП Юрченко Юрій Миколайович) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. Д. Левчук ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/409-
dc.description.abstractВ сучасних економічних умовах кількість компаній, які укладають договори з іноземними підприємствами невпинно зростає. Для ефективної діяльності ці компанії постійно оптимізують витрати, використовуючи різні методи та знаходяться в постійному пошуку кращих пропозицій. Підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності за рахунок проведення ефективних імпортних операцій є одним із пріоритетних напрямів розвитку багатьох підприємств. Основною задачею імпорту є зниження витрат виробництва за рахунок придбання та використання більш дешевої імпортованої сировини і, як наслідок, збільшення прибутку і підвищення ефективності виробництва. In today's economic environment, the number of companies that enter into contracts with foreign companies is growing steadily. For efficiency, these companies are constantly optimizing costs using different methods and are constantly looking for the best deals. Improving the efficiency of foreign economic activity through effective import operations is one of the priority areas of development of many enterprises. The main task of imports is to reduce production costs through the purchase and use of cheaper imported raw materials and, as a consequence, increase profits and increase production efficiency.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectімпортна діяльністьuk_UA
dc.subjectсервісне підприємствоuk_UA
dc.subjectавтосервісuk_UA
dc.subjectавтозапчастиниuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectimport activityuk_UA
dc.subjectservice enterpriseuk_UA
dc.subjectcar serviceuk_UA
dc.subjectauto partsuk_UA
dc.titleФормування стратегічних засад управління імпортною діяльністю сервісного підприємства (на матеріалах ФОП Юрченко Юрій Миколайович)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of strategic bases for management of import activity of the service enterprise (on the materials of the sole proprietorship Yurchenko Yurii Mykolaiovych)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.