Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦиганенко, Т. М.-
dc.date.accessioned2021-03-01T19:38:18Z-
dc.date.available2021-03-01T19:38:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦиганенко, Т. М. Костюм з елементами спортивного стилю як складова рекламного персонажу в туризмі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Т. М. Циганенко ; науковий керівник к.т.н., доцент Артеменко М. П. – Херсон : ХНТУ, 2020. –193 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/440-
dc.description.abstractВ результаті дослідження було розглянуто ретроспективу образних рішень костюма в туристичній рекламі України, особливості художніх образів персонажів в сучасній туристичній рекламі України, персонажей в українській туристичній рекламі зовнішніх курортів. Проаналізовано художньо-стилістичні та композиційні особливості рішень костюмів персонажів туристичної реклами України за регіонами. Джерельну базу костюмів героїв туристичної реклами України було проаналізовано за силуетами, кольоровою гамою, наявністю симетрії та асиметрії. На основі отриманих результатів дослідження було складено таблицю за художньо-стилістичними та композиційними особливостями рішень костюмів персонажів туристичної реклами кожного з регіонів України, та розроблено загальну діаграму застосування тих чи інших особливостей в костюмах персонажів туристичної реклами України. На основі дослідження розроблено та виготовлено у матеріалі колекцію одягу з елементами спортивного стилю, що засобом інформування туристичної реклами Херсонської області. Концепцію колекції підкреслює колористичне рішення та принти Колекція складається з трьох моделей та призначена для рекреаційного туризму. As a result of the research the retrospective of figurative decisions of a suit in tourist advertising of Ukraine, features of artistic images of characters in modern tourist advertising of Ukraine, characters in the Ukrainian tourist advertising of outdoor resorts was considered. The artistic-stylistic and compositional features of the costumes of the characters of tourist advertising of Ukraine by regions are analyzed. The source base of costumes of the heroes of tourist advertising of Ukraine was analyzed by silhouettes, colors, the presence of symmetry and asymmetry. Based on the results of the study, a table was compiled on the artistic and stylistic and compositional features of the costumes of the characters of tourist advertising of each region of Ukraine, and developed a general diagram of the application of certain features in the costumes of the characters of tourist advertising of Ukraine. Based on the research, a collection of clothes with elements of sports style was developed and made in the material, which is a means of informing tourist advertising of Kherson region. The concept of the collection is emphasized by the color scheme and prints. The collection consists of three models and is intended for recreational tourism.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectрекламний персонажuk_UA
dc.subjectтуристична рекламаuk_UA
dc.subjectкостюм рекламного персонажуuk_UA
dc.subjectкостюм з елементами спортивного стилюuk_UA
dc.subjectadvertising characteruk_UA
dc.subjecttourist advertisinguk_UA
dc.subjectcostume of advertising characteruk_UA
dc.subjectsuit with elements of sports styleuk_UA
dc.titleКостюм з елементами спортивного стилю як складова рекламного персонажу в туризміuk_UA
dc.title.alternativeA suit with the elements of sports style as a component of the advertising character in tourismuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.