Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/442
Title: Оформлення контенту та брендбуку в соціальних мережах для організації українського бізнесу
Other Titles: Design of content and brand book in social networks for the organization of Ukrainian business
Authors: Федай, В. А.
Keywords: оформлення контенту
візуальні елементи
соціальні мережі
бізнес-інформування
registration of content
visual elements
social networks
business-informing
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Федай, В. А. Оформлення контенту та брендбуку в соціальних мережах для організації українського бізнесу : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / В. А. Федай ; науковий керівник к. мист., доцент Миргородська Н. В. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 91 с.
Abstract: Важливими завданнями організації, що займається просуванням бізнесу в соціальних мережах, є поширення інформації про бренд або товар, залучення клієнтів і збереження лояльності до фірми. Зростаюча роль соціальних мереж в процесах інформування та інтеракції з цільовою аудиторією, а також зміни в характері сприйняття людиною інформації у бік переважання візуальних даних, відкривають нові можливості для просування ділового контенту в соціальних мережах. Мета цього дослідження – це показати важливість візуальної складової для просування бізнес-контенту в соціальних мережах, а також визначити види використовуваного візуального контенту і обґрунтувати міру їх ефективності залежно від сприйняття користувачами. Результатом роботи і дослідження є розроблені уніфіковані візуальні елементи, засновані на трендах сучасного дизайну візуального оформлення інформації, та застосовані до контенту українського бізнесу. Результати дослідження можуть бути впроваджені в практичну діяльність будь-якої організації для просування в соціальних мережах. The important tasks of organization that engages in advancement of business in social networks are distributions of information about a brand or commodity, acquisition of customers and maintenance of loyalty to the firm. Growing role of social networks in the processes of informing and interactive co-operating with a target audience, and also changes in character of perception by the man of information toward predominance of visual data, open new possibilities for advancement of business content in social networks. Aim of this research - to show it importance of visual constituent for advancement of business-content in social networks, and also to define the types of the used visual content and ground the measure of their efficiency depending on perception by users. As a result of work and research the compatible visual elements based on the trends of modern design of visual registration of information are worked out, and applied to content of Ukrainian business. Research results can be inculcated in practical activity of any organization for advancement in social networks.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/442
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.