Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатюшин, А. О.-
dc.date.accessioned2021-03-03T18:40:40Z-
dc.date.available2021-03-03T18:40:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМатюшин, А. О. Еволюція ігрових персонажів геймдизайну у стилі фентезі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / А. О. Матюшин ; науковий керівник к.т.н., професор Полєтаєва Г. Н. – Херсон : ХНТУ, 2020. –88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/451-
dc.description.abstractУ роботі розглянуті походження та основні особливості жанру фентезі, визначено проблематика визначення жанру в існуючих наукових дослідженнях. Також розглянуто фентезійний сетінг, що використовується у сучасних комп'ютерних іграх і є дуже актуальним напрямком в сфері дизайну персонажів та локацій ігор. За головну складову комп'ютерних ігор вжито головні персонажі, які створені за допомогою сучасних програмних засобів. Головна мета наукової роботи показати єволюцію персонажів комп'ютерних ігор з фентезійним жанром. Представлена робота показала, що розвиток персонажів та контенту ігор напряму залежить від розвитку комп'ютерних технологій та програмного забезпечення, що дає можливість вдосконалювати не тільки контент відеоігор, а також домогтись реалістичних фантазійних образів, які створені не тільки за умови розвитку країн-розробників, а також уявленням дизайнерів та концептуальних вирішень сюжету ігор.The work examines the origin and main features of the fantasy genre, identifies the genre's problems in existing scientific research. Also considered the fantasy setting, which is used in modern computer games and is an actual trend in the design of characters and game locations. Characters created with the help of modern software are accepted as the main component of computer games. The main goal of the scientific work is to show the evolution of characters in computer games with a fantasy genre. The presented work showed that the development of characters and content of games directly depends on the development of computer technology and software, which allows improving not only the content of video games, but also achieving realistic fantasy images created not only during the development of the developing countries, but also by the ideas of designers and conceptual decisions of the plot of games.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectгеймдизайнuk_UA
dc.subjectком'ютерна граuk_UA
dc.subjectфентезіuk_UA
dc.subjectсеттінгuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectжанр фентезіuk_UA
dc.subjectфентезійний сеттінгuk_UA
dc.subjectперсонаж ком'ютерних ігорuk_UA
dc.subjectвідеоіграuk_UA
dc.subjectgame designuk_UA
dc.subjectcomputer gameuk_UA
dc.subjectfantasyuk_UA
dc.subjectsettinguk_UA
dc.subjectcontentuk_UA
dc.subjectfantasy genreuk_UA
dc.subjectfantasy settinguk_UA
dc.subjectcomputer games characteruk_UA
dc.subjectvideo gameuk_UA
dc.titleЕволюція ігрових персонажів геймдизайну у стилі фентезіuk_UA
dc.title.alternativeThe evolution of game characters of fantasy game designuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.