Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуснієв, Є. Р.-
dc.date.accessioned2021-03-04T19:42:12Z-
dc.date.available2021-03-04T19:42:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГуснієв, Є. Р. Інфографіка як інструмент дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Є. Р. Гуснієв ; науковий керівник д.т.н., професор Чепелюк О. В. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/461-
dc.description.abstractШвидке поширення комп'ютерних технологій, розвиток глобальної мережі Internet сприяють формуванню нового середовища освіти. Світові інформаційні ресурси стали доступними для більшості освітніх установ, з'явилися нові засоби і методи навчання з використанням електронних наукових та навчальних комплексів. Об'єктивний розвиток процесу інформатизації освіти диктує необхідність додавання в цей список нового елементу - подання інформації. Актуальність даного дослідження обумовлена тим, що, незважаючи на широкий спектр застосування інфографіки, їй досить часто нехтують або ж застосовують неграмотно. Задля формування концептуального рішення, проведено аналіз наукових джерел, визначено основні принципи формування об’єктів дистанційного навчання та проведено аналіз за типологією інфографіки. Оцінено композиційні прийоми, якими частіше користуються дизайнери в проектуванні інфографіки навчального процесу. Концепція спроектованої презентації включає в себе використання графічних зображень, які за допомогою техніки колажу доповнюються допоміжними елементами у вигляді відповідних текстур The rapid spread of computer technology, the development of the global Internet contribute to the formation of a new educational environment. World information resources have become available to most educational institutions, new tools and methods of teaching with the use of electronic scientific and educational systems. The objective development of the process of informatization of education dictates the need to add to this list a new element - the presentation of information. The relevance of this study is due to the fact that, despite the wide range of applications of infographics, it is often neglected or used illiterately. In order to form a conceptual solution, the analysis of scientific sources is carried out, the basic principles of formation of distance learning objects are determined and the analysis on the typology of infographics is carried out. The compositional techniques most often used by designers in designing infographics of the educational process are evaluated. The concept of the designed presentation includes the use of graphic images, which are supplemented by auxiliary elements in the form of appropriate textures using the collage technique.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectінфографікаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectграфічні зображенняuk_UA
dc.subjectколажні технікиuk_UA
dc.subjectInfographicsuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectgraphic imagesuk_UA
dc.subjectcollage techniqueuk_UA
dc.titleІнфографіка як інструмент дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeInfographics as a tool for distance learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.