Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/468
Title: Відображення епохи Середньовіччя в комп’ютерних іграх
Other Titles: Reflection of the Middle Ages in computer games
Authors: Біщук, Є. М.
Keywords: медіевалізм
середньовіччя
геймдев
mediavalism
middle ages
gamedev
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Біщук, Є. М. Відображення епохи Середньовіччя в комп'ютерних іграх : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Є. М. Біщук ; науковий керівник к.т.н., професор Богданова О. Ф. – Херсон : ХНТУ, 2020.– 69 с.
Abstract: Середньовічні пісочниці: медіевалізм в комп'ютерних іграх початку XXI сторіччя Одна з рис медіевалізма - протиставлення середньовічного світу іншої реальності, епосі технологій, секуляризації суспільства і наукового прогресу. Якщо у Марка Твена янкі при дворі короля Артура був променем світла в темному царстві, що несе з собою такі чудеса, як реклама, телеграф, кулемети і колючий дріт, то для Толкіна пекельні індустріальні машини Сарумана, вирубують і оскверняти лісу, були уособленням зла (як , кажуть, і особистий автомобіль письменника). Занурюючись в світ відеоігор, глядачі і гравці нерідко шукають в ньому свого роду золотий вік, які б суворі і замурзані форми він ні приймав. Ностальгічному бажанням знайти миле оку Середньовіччя - з турнірами і благородними дамами або з грою в кістки - і зобов'язані перш за все своїм успіхом будь-які ігри, які мають навіть саме непряме відношення до середньовіччя. А коли творці казкових світів намагаються уважно ставитися до історії, як у випадку зі «середньовічної пісочницею» Warhorse Studios, стає удвічі цікаво. Medieval Sandbox: Mediavalism in Computer Games at the Beginning of the 21st Century One of the features of mediaism is the opposition of the medieval world to another reality, the era of technology, the secularization of society and scientific progress. If Mark Twain had the Yankee at the court of King Arthur as a ray of light in the dark kingdom, which brings with it such miracles as advertising, the telegraph, machine guns and barbed wire, for Tolkien, Saruman's infernal industrial machines, cutting down and desecrating forests, were the personification of evil ( as they say, and the writer's personal car). Plunging into the world of video games, viewers and players often look for a kind of golden age in it, which harsh and dirty forms it never took. The nostalgic desire to find something sweet to the eye of the Middle Ages - with tournaments and noble ladies or with a dice game - owes primarily its success to any games that have even the most indirect relation to the Middle Ages. And when the creators of fairytale worlds try to be attentive to history, as in the case of the "medieval sandbox" Warhorse Studios, it becomes doubly interesting.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/468
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.