Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/469
Title: Фірмовий стиль структурних підрозділів ЗВО в соціальних мережах як чинник формування іміджу
Other Titles: Corporate identity of structural subdivisions of the higher educational institution in social networks as a factor of image formation
Authors: Бабіченко, О. С.
Keywords: фірмовий стиль
імідж
візуальний образ
ідентифікація
соціальні мережі
corporate identity
image
visual identity
identification
social networks
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Бабіченко, О. С. Фірмовий стиль структурних підрозділів ЗВО в соціальних мережах як чинник формування іміджу : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. С. Бабіченко ; науковий керівник к.т.н., професор Богданова О. Ф. – Херсон : ХНТУ, 2020.– 81 с.
Abstract: У роботі розглянуто проблематику фірмового стилю структурних підрозділів ВНЗ в соціальних мережах, як чинника що формує імідж. Окремо розглянуто кожну складову, починаючи із самого понятійного апарату «імідж», а також важливість його формування у позитивному руслі. Визначено складові елементи структури іміджу та обгрунтовано синергію іміджетворчого аспекту та впливу засобів дизайну у ідентифікації та формуванні фірмового стилю структурних підрозділів ЗВО у соціальних мережах, оскільки він необхідний для того, аби за рахунок індивідуальності і єдності графічних та інших констант, вирізнятись на фоні конкурентів. В результаті дослідження було визначено основні характеристики, які впливають на формування іміджу у соціальних мережах, шляхом якісного фірмового стилю. Теоретичне дослідження набуло практичного значення та втілилось у сформованому оформленню соціальної мережі кафедри дизайну ХНТУ. The paper considers the issue of corporate identity of structural units of universities in social networks, as a factor shaping the image. Each component is considered separately, starting from the very conceptual apparatus "image", as well as the importance of its formation in a positive direction. The constituent elements of the image structure are determined and the synergy of the image-creating aspect and the influence of design means in the identification and formation of the corporate style of structural units of universities in social networks is substantiated, because it is necessary in order to, due to the individuality and unity of graphical and other constants, to stand out from the competition. As a result of the study, the main characteristics that influence the formation of image in social networks through a high-quality corporate style were identified. The theoretical research acquired practical significance and was embodied in the formed design of the social network of the Department of Design of KhNTU.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/469
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.