Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/470
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАбілєва, К. С.-
dc.date.accessioned2021-03-04T20:27:47Z-
dc.date.available2021-03-04T20:27:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАбілєва, К. С. Роль реплік мистецтва в дизайні : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К.С. Абілєва ; науковий керівник к.т.н., професор Богданова О. Ф. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/470-
dc.description.abstractРозглянуто один з перспективних шляхів комунікації з глядачем та підвищення креативності реклами – роль та використання реплік мистецтва в графічному дизайні. Цей прийом вирішує проблему шаблонної та нецікавої реклами, яка не виділяється серед конкурентів та не привертає уваги. Вдалося чітко визначити та структурувати напрями графічного дизайну, в які можна впровадити елементи творів мистецтва. Також вперше в рамках дослідницької теми було проаналізовано саме український ринок реклами та дизайну на наявність використання мистецтва в маркетингових цілях. Було ретельно досліджено явище використання мистецтва в дизайні. Виявлено, в яких саме формах даний симбіоз може існувати в рамках графічного дизайну. Досліджені теми мають подальшу перспективу використання в сфері графічного дизайну, адже розглядають вирішення проблеми нецікавої та шаблонної реклами завдяки використанню елементів творів мистецтва. One of the promising ways to communicate with the audience and increase the creativity of advertising - the role and use of replicas of art in graphic design. This technique solves the problem of stereotyped and uninteresting advertising, which does not stand out among competitors and does not attract attention. It was possible to clearly define and structure the areas of graphic design in which elements of works of art can be introduced. Also, for the first time in the framework of the research topic, the Ukrainian market of advertising and design was analyzed for the presence of the use of art for marketing purposes. The phenomenon of the use of art in design has been carefully studied. It is revealed in what forms this symbiosis can exist within the framework of graphic design. The researched topics have further prospects for use in the field of graphic design, as they consider solving the problem of uninteresting and clichéd advertising through the use of elements of works of art.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectграфічний дизайнuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectколабораціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectartuk_UA
dc.subjectgraphic designuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectcollaborationuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.titleРоль реплік мистецтва в дизайніuk_UA
dc.title.alternativeThe role of art replicas in designuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Абілєва К.С. Роль реплік мистецтва в дизайні. 6Д1.PDF257.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.