Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 221-230 of 335 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Системи підтримки ухвалення рішень як основне технологічне підґрунтя освітнього інформаційно-комунікаційного середовища.Дурман, О. Л.; Дурман, Е. Л.; Durman, O. L.
2019Визначення складових соціальної відповідальності підприємстваКокорєва, О. В.; Кокорева, О. В.; Kokorieva, O.
2019Поняття та сутність ментальної моделі підприємства в епоху соціальних трансформацій в бізнесіГлинська А. Є. Глинская А. Е. Hlynska A. Ye., А. Є.; Глинская, А. Е.; Hlynska, A. Ye.
2019Теоретичні підходи до розуміння сутності ситуаційного управління підприємством в умовах інформатизації економікдоШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.
2018Методологічні основи формування інформаційної системи в контексті ситуаційного управління підприємствомШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.
2020Оцінювання антикризової стійкості туристичного підприємства щодо дій конкурентів.Джерелюк, Ю. О; Джерелюк, Ю. О; Dzhereliuk Y. O., Y. O.
2020Науково-методичні засади ідентифікації позицій туристичних підприємств за рівнем антикризової стійкостіДжерелюк, Ю. О; Джерелюк, Ю. О; Dzhereliuk, Y. O.
2021Розвиток «soft skills» студента як чинник працевлаштування майбутнього маркетологаШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.; Маслов, Д. Т.; Маслов, Д. Т.; Maslov, D. T.
2018Прогнозування показників системного забезпечення антикризової стійкості туристичних підприємств.Джерелюк, Ю. О.; Джерелюк, Ю. О.; Dzhereliuk, Y. O.
2021Обґрунтування вибору методу оцінювання якості обслуговування в туристичних підприємствахДжерелюк, Ю. О; Джерелюк, Ю. О; Dzhereliuk Y, Y. O.