Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/62
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавіна, Г. Г.-
dc.contributor.authorСавина, Г. Г.-
dc.contributor.authorSavina, G. G.-
dc.date.accessioned2020-10-09T18:28:35Z-
dc.date.available2020-10-09T18:28:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУзгодження маркетингових інтересів як альтернатива конкурентній боротьбі : міжнародна колективна монографія / під ред. д.е.н., професора Г. Г. Савіної. – Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2017. – 142 с.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-7573-39-4-
dc.identifier.urihttps://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/62-
dc.descriptionКолективна монографіяuk_UA
dc.description.abstractМонографію присвячено удосконаленню теоретико-методологічних і науково-методичних положень, розробленню практичних рекомендацій щодо узгодження маркетингових інтересів як альтернативи конкурентній боротьбі. Конкурентна боротьба в умовах посилення глобальних процесів демократизації та суспільної злагоди втратила своє значення рушійної сили розвитку ринку та перетворилася на джерело конфліктів різного роду. Перемога у конкурентній боротьбі не може мати стійкий у часі характер, оскільки її наслідком є отримання переможеного гравця ринку, який з самого початку бажає здійснити реванш. Тобто конкурентні перемоги породжують конфлікти. Конфлікти, в свою чергу, знижують ефективність взаємодії всіх гравців ринку, гальмують процеси соціального та економічного розвитку. Зазначена проблематика актуалізувала необхідність пошуку такої ринкової платформи взаємодії учасників ринку, яка була б узгоджена з інтересами бізнесу, суспільства, держави. Автори монографії пропонують в якості сучасної альтернативи конкурентній боротьбі в якості рушійної сили розвитку ринкових відносин та одночасно принципу взаємодії розглядати узгодження маркетингових інтересів всіх гравців ринку. Видання становить інтерес для фахівців-економістів, державних службовців, науковців, викладачів і аспірантів, діяльність яких пов’язана із зазначеною тематикою. Монография посвящена совершенствованию теоретико-методологических и научно-методических положений, разработке практических рекомендаций по согласованию маркетинговых интересов как альтернативы конкурентной борьбе. Конкурентная борьба в условиях усиления глобальных процессов демократизации и общественного согласия потеряла свое значение движущей силы развития рынка и превратилась в источник конфликтов разного рода. Победа в конкурентной борьбе не может иметь устойчивый во времени характер, поскольку ее следствием является получение побежденного игрока рынка, который изначально желает осуществить реванш. То есть конкурентные победы порождают конфликты. Конфликты, в свою очередь, снижают эффективность взаимодействия всех игроков рынка, тормозят процессы социального и экономического развития. Указанная проблематика актуализировала необходимость поиска такой рыночной платформы взаимодействия участников рынка, которая была бы согласована с интересами бизнеса, общества, государства. Авторы монографии предлагают в качестве современной альтернативы конкурентной борьбе в качестве движущей силы развития рыночных отношений и одновременно принципа взаимодействия рассматривать согласования маркетинговых интересов всех игроков рынка. Издание представляет интерес для специалистов-экономистов, государственных служащих, научных работников, преподавателей и аспирантов, деятельность которых связана с указанной тематикой. The monograph is devoted to the improvement of theoretical and methodological and scientific and methodological provisions, the development of practical recommendations for the coordination of marketing interests as an alternative to competition. Competition in the context of intensifying global processes of democratization and social harmony has lost its role as a driving force in market development and has become a source of conflicts of various kinds. Winning a competition cannot be sustainable over time, as it results in a losing market player who wants revenge from the start. That is, competitive victories create conflicts. Conflicts, in turn, reduce the effectiveness of interaction of all market players, inhibit the processes of social and economic development. These issues have highlighted the need to find a market platform for interaction between market participants, which would be consistent with the interests of business, society and the state. The authors of the monograph propose as a modern alternative to competition as a driving force for the development of market relations and at the same time the principle of interaction to consider the coordination of marketing interests of all market players. The publication is of interest to economists, civil servants, scientists, teachers and graduate students whose activities are related to this topic.uk_UA
dc.publisherФОП Вишемирський В.С.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 339.13;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові інтересиuk_UA
dc.subjectконкурентна боротьбаuk_UA
dc.subjectузгодження маркетингових інтересівuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговые интересыuk_UA
dc.subjectконкурентная борьбаuk_UA
dc.subjectсогласование маркетинговых интересовuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing interestsuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcoordination of marketing interestsuk_UA
dc.titleУзгодження маркетингових інтересів як альтернатива конкурентній боротьбіuk_UA
dc.title.alternativeСогласование маркетинговых интересов как альтернатива конкурентной борьбеuk_UA
dc.title.alternativeCoordination of marketing interests as an alternative to competitionuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.