Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/643
Title: "Дні Литви у Херсоні" – розробка комплексу айдентики, рекламно-інформаційної та сувенірної продукції
Authors: Шульга, А. А.
Keywords: айдентика
реклама
сувенірна продукція
стилізація
графічний логотип
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Шульга, А. А. "Дні Литви у Херсоні" – розробка комплексу айдентики, рекламно-інформаційної та сувенірної продукції : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" / А. А. Шульга ; науковий керівник доцент Крижановський В. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 58 с.
Abstract: У даній роботі проектується туристична айдентика фестивалю «Дні Литви». Було визначено, що фестиваль вважається унікальним проявом національної культури, символом єдності і сили. Тож, доречним було показати у логотипі саме самобутність литовської культури, їх традиції та колорит. Завдання передбачає проектування графічного логотипу до якого входять графічна частина фірмової символіки (фірмовий знак) і назва фестивалю у певному накресленні (логотип). Логотип був сформований на основі стілізації литовського хресту та календаря. За основу бралося зображення реальних об'єктів та виділялася головна, найбільш виразна якість об'єкта, потім предметні форми спрощувалися та стилізувалися. Методом експертної оцінки обрано кінцевій варіант, що відповідав усім вимогам, що пред'являлися до знаку: індивідуальність, лаконічність, компактність композиції.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/643
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.