Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрашевська, М. С.-
dc.date.accessioned2021-07-26T14:39:58Z-
dc.date.available2021-07-26T14:39:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПетрашевська, М. С. Створення презентаційного ролику з дисципліни "Проектування" для студентів спеціалізації "Мультимедійний дизайн" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" / М. С. Петрашевська ; наук. керівник професор Полєтаєва Г. Н. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/657-
dc.description.abstractВ результаті проведеного аналізу анімаційного простору встановлено, що для доцільності подачі інформації вдалим рішенням буде використання у презентаційному ролику елементів інфографіки. Аналіз відеоробіт з подібною ситуацією дозволив визначити характерні особливості ролику: техніка колажу та використання динаміки тексту. Для вдалої розробки концептуального рішення проекту було проаналізовано цільову аудиторію та детально вивчено навчальну програму дисципліни. Сформована головна концептуальна ідея колекції. На етапі ескізного дизайн-проектування сформовано сюжет та розкадровку анімаційного ролику. Чітке формулювання основних структурних елементів проекту допомогло своєчасному та вдалому виконанню його технічної реалізації. Головна ціль роботи – мотивація та обізнаність студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectпрезентаційний роликuk_UA
dc.subjectмультимедійний дизайнuk_UA
dc.subjectанімаційний простірuk_UA
dc.subjectінфографікаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectмедіаконтентuk_UA
dc.subjectграфічні зображенняuk_UA
dc.subjectвідеоінфографікuk_UA
dc.titleСтворення презентаційного ролику з дисципліни "Проектування" для студентів спеціалізації "Мультимедійний дизайн"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.