Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСенюк, Б. А.-
dc.date.accessioned2021-07-28T08:50:58Z-
dc.date.available2021-07-28T08:50:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСенюк, Б. А. Визначення ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті (на матеріалах ПАТ «Херсонський маслозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Сенюк Б. А.; наук. керівник д.е.н., професор Джерелюк Ю. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/701-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було уточнено визначення поняття «економічна ефективність»; досліджено методичні підходи до визначення ефективності діяльності підприємства та його маркетингової підсистеми; розроблено систему показників визначення ефективності діяльності підприємства за напрямами; визначено узагальнюючий інтегральний показник економічної ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті та проведено оцінювання впливу запропонованих управлінських заходів на рівень економічної ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectефективність діяльностіuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аспектuk_UA
dc.subjectінтегральний показник економічної ефективностіuk_UA
dc.subjectоб’єктивна складоваuk_UA
dc.subjectсуб’єктивна складоваuk_UA
dc.titleВизначення ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті (на матеріалах ПАТ «Херсонський маслозавод»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.