Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСофієнко, А. В.-
dc.contributor.authorСофиенко, А. В.-
dc.contributor.authorSofiienko, A. V.-
dc.contributor.authorШукліна, В. В.-
dc.contributor.authorШуклина, В. В.-
dc.contributor.authorShuklina, V.V.-
dc.contributor.authorНабока, Р. М.-
dc.contributor.authorНабока, Р. Н.-
dc.contributor.authorNaboka, R. M.-
dc.date.accessioned2021-08-12T19:55:21Z-
dc.date.available2021-08-12T19:55:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСофієнко, А. В. Теоретичний маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / А. В. Софієнко., В. В. Шукліна, Р. М. Набока. – 2-е вид., переробл. і допов. – Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2021.– 494 с.– Електрон. копія текст. даних.– Режим доступу :uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7941-34-6 (електронне видання)-
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/736-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні основи, поняття, категорії, концепції, факти, принципи, науково-теоретичні підходи, на яких будується маркетинг. Автори намагалися лаконічно систематизувати багаточисельні наробітки в теорії маркетингу для покращення сприйняття студентами навчального матеріалу. Представлення матеріалів в таблицях та схемах сприяє покращенню засвоєння навчальної програми з дисципліни «Маркетинг». Тестові завдання та розв’язання кросвордів дозволять робити самоперевірку рівня засвоєння теоретичних основ маркетингу. В учебном пособии рассматриваются теоретические основы, понятия, категории, концепции, факты, принципы, научно-теоретические подходы, на которых строится маркетинг. Авторы старались лаконично систематизировать многочисленные наработки в теории маркетинга для улучшения восприятия студентами учебного материала. Представление материалов в таблицах и схемах способствует улучшению усвоения учебной программы по дисциплине «Маркетинг». Тестовые задания и разгадывание кросвордов позволяют делать самопроверку уровня освоения теоретических основ маркетинга. The study book deals with the theories, concepts, categories, definitions, facts, principles, scientific-theoretical approaches to the grounding foundations of marketing. The authors attempted to succinctly systematize numerous developments in the theory of Marketing to improve students' learning of the educational material. The presentation of materials in tables and charts facilitates a better understanding and learning of the curriculum of Marketing as a discipline. Multiple choice tasks and quizzes allow a self-check of the gained knowledge of the theoretical foundations of marketing.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherФОП Вишемирський В. С.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 339.138(075.8);-
dc.subjectтеорія та еволюція маркетингуuk_UA
dc.subjectконцепції маркетингуuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectвиди маркетингуuk_UA
dc.subjectризики маркетингуuk_UA
dc.subjectтеория и эволюция маркетингаuk_UA
dc.subjectконцепции маркетингаuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингаuk_UA
dc.subjectвиды маркетингаuk_UA
dc.subjectриски маркетингаuk_UA
dc.subjecttheory and evolution of marketinguk_UA
dc.subjectmarketing conceptsuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjecttypes of marketinguk_UA
dc.subjectmarketing risksuk_UA
dc.titleТеоретичний маркетингuk_UA
dc.title.alternativeТеоритический маркетингuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical marketinguk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.