Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогомолов-Василевський, І. В.-
dc.date.accessioned2021-09-09T11:56:05Z-
dc.date.available2021-09-09T11:56:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБогомолов-Василевський, І. В. Маркетинг нових міжнародних ринків для розвитку аграрного бізнесу (на прикладі Фермерського господарства «Даяна») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / І. В. Богомолов-Василевський ; науковий керівник к.е.н., доц. Чайка-Петигирич Л. Б. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/786-
dc.description.abstractУкраїнська мова У розвинених країнах світу маркетингові дослідження ринку аграрної продукції давно набули популярності, а їх результати успішно використовують у бізнес-діяльності підприємств АПК. На сьогодні ці країни мають практично необмежені можливості для стимулювання свого експорту та імпорту потрібної їм сировини і деяких готових виробів. Країни з перехідною економікою та країни, що розвиваються, не можуть субсидувати національні підприємства агробізнесу для їх захисту, позаяк істотно відрізняються рівнем економічного розвитку, соціально-економічними структурами. Вони намагаються встановлювати зовнішньоекономічні зв’язки між усіма групами країн світової співдружності. Англійська мова In developed countries, marketing research of the market of agricultural products has long been popular, and their results are successfully used in the business activities of agricultural enterprises. Today, these countries have virtually unlimited opportunities to stimulate their exports and imports of raw materials and some finished products they need. Countries with economies in transition and developing countries cannot subsidize national agribusiness enterprises for their protection, as they differ significantly in the level of economic development and socio-economic structures. They try to establish foreign economic relations between all groups of countries of the world community.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectміжнародний бізнесuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectаграрний ринокuk_UA
dc.subjectпродовольствоuk_UA
dc.subjectмаркетинг зовнішніх ринківuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectinternational businessuk_UA
dc.subjectexportuk_UA
dc.subjectagricultural marketuk_UA
dc.subjectfooduk_UA
dc.subjectmarketing of foreign marketsuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.titleМаркетинг нових міжнародних ринків для розвитку аграрного бізнесу (на прикладі Фермерського господарства «Даяна»)uk_UA
dc.title.alternativeMarketing of new international markets for the development of agricultural business (on the example of the farm «Daiana»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 292 Міжнародні економічні відносини



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.