Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/804
Title: Організація зовнішньоторговельної діяльності малих та середніх підприємств (на прикладі ТОВ «Маркетингово- аналітична компанія «Монополія»)
Other Titles: Organization of foreign trade activity of small and medium enterprises (on the example of LLC «Marketing and Analytical Company «Monopoliia»)
Authors: Галанова, Ю. М.
Halanova, Y. M.
Keywords: управління
імпорт
зовнішньоторговельні операції
зовнішньоекономічна діяльність
будівельні матеріали
конкурентний лист
ефективність імпорту
management
import
foreign trade operations
foreign economic activity
construction materials
competitive letter
import efficiency.
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Галанова, Ю. М. Організація зовнішньоторговельної діяльності малих та середніх підприємств (на прикладі ТОВ «Маркетингово-аналітична компанія «Монополія») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Ю. М. Галанова ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. - 94 с.
Abstract: Українська мова Мале та середнє підприємництво в експортно- орієнтованій стратегії розвитку України має одним зі своїх результатів формування глобальної конкуренції. Це означає: наявність потенційних можливостей для будь- якої української фірми вільно маневрувати по всьому простору світового господарства. Серед головних причин і факторів, що спонукають до поглиблення участі економіки України в міжнародному поділі праці, є насамперед висока питома вага експорту у ВНП. Досить зазначити, що третина національного виробництва України опосередковується дією зовнішніх економічних відносин. Це свідчить про важливість даної сфери у системі життєзабезпечення держави, її виходу з надзвичайно важкої і глибокої кризи. Найприйнятнішою для України є експортно-орієнтована модель економічного розвитку, що передбачає всебічне використання світових ринків як вагомого додаткового фактора економічного зростання. Взаємодія зі світовим господарством має спиратися на комплексну, гнучку і динамічну державну зовнішньоекономічну політику, основою якої є максимальна господарська свобода безпосередніх виробників та експортерів товарів і послуг. Англійська мова Small and medium business in the export-oriented development strategy of Ukraine has one of its results in the formation of global competition. This means that there are potential opportunities for any Ukrainian company to maneuver freely throughout the world economy. Among the main reasons and factors motivating to deepen the participation of Ukraine's economy in the international division labor, there is primarily a high share of exports in GNP. Suffice it to say that a third of Ukraine's national production is mediated by external economic relations. This indicates the importance of this area in the life support system of the state, its way out of an extremely severe and deep crisis. The most acceptable for Ukraine is the export-oriented model of economic development, which provides for the full use of world markets as a significant additional factor of economic growth. Interaction with the world economy should be based on a comprehensive, flexible and dynamic state foreign economic policy, based on maximum economic freedom of direct producers and exporters of goods and services.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/804
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.