Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокорєва, О. В.-
dc.contributor.authorКокорева, О. В.-
dc.contributor.authorKokorieva, O.-
dc.date.accessioned2021-10-29T12:48:05Z-
dc.date.available2021-10-29T12:48:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКокорєва, О. В. Визначення складових соціальної відповідальності підприємства / О. В. Кокорєва // Вісник ХНТУ. – 2019. – № 4 (71). – С. 156-160uk_UA
dc.identifier.issn2078 – 4481-
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/832-
dc.descriptionЖурнал категорії Бuk_UA
dc.description.abstractУкраїнська мова Соціальна відповідальність підприємства є однією із складових його корпоративної стратегії розвитку. Єдиного погляду щодо сутності визначення поняття «соціальна відповідальність» та показників, що її складають немає. Суперечливим питанням залишається процес оцінки ефективності соціальної діяльності підприємств. Метою статті є визначення складових соціальної відповідальності підприємства, групування та аналіз кількісних показників соціальної відповідальності підприємства. Концепція соціальної відповідальності розвивається на міжнародному рівні, усе більш складним стає її зміст. Серед усіх аспектів соціальної відповідальності найбільший інтерес представляє її етична складова. На думку автора, під нею розуміється добровільно прийняті правила поведінки, що забезпечує суспільно корисні дії і, не дозволяють підприємству або його окремим співробітникам досягати своїх цілей за рахунок інших людей, підприємств або суспільства в цілому. У статті наведені приклад соціально відповідального підприємства в Україні. Підкреслено особливості корпоративної соціальної відповідальності в Україні. Зроблено висновок про те, що становлення соціальної відповідальності вітчизняного бізнесу і підприємництва в порівнянні з розвиненими країнами помітно відстає. При цьому соціально активними підприємствами в Україні в основному є філії і представництва великих міжнародних корпорацій, і фактично відсутні представники малого та середнього бізнесу країни. Тим не менш, в країні постійно збільшується число соціально відповідальних підприємств, що залучені у благодійні програми, які відкрили свої власні благодійні фонди і реалізовують стратегічні благодійні ініціативи. Російська мова Социальная ответственность предприятия является одной из составляющих его корпоративной стратегии развития. Единого мнения о сущности определение понятия «социальная ответственность» и показателей, составляющих ее нет. Противоречивым вопросом остается процесс оценки эффективности социальной деятельности предприятий. Целью статьи является определение составляющих социальной ответственности предприятия, группировка и анализ количественных показателей социальной ответственности предприятия. Концепция социальной ответственности развивается на международном уровне, все более сложным становится ее содержание. Среди всех аспектов социальной ответственности наибольший интерес представляет ее этическая составляющая. По мнению автора, под ней понимается добровольно принятые правила поведения, обеспечивает общественно полезные действия и не позволяют предприятию или его отдельным сотрудникам достигать своих целей за счет других людей, предприятий или общества в целом. В статье приведены пример социально ответственного предприятия в Украине. Подчеркнуто особенности корпоративной социальной ответственности в Украине. Сделан вывод о том, что становление социальной ответственности отечественного бизнеса и предпринимательства по сравнению с развитыми странами заметно отстает. При этом социально активными предприятиями в Украине в основном есть филиалы и представительства крупных международных корпораций, и фактически отсутствуют представители малого и среднего бизнеса страны. Тем не менее, в стране постоянно увеличивается число социально ответственных предприятий, участвующих в благотворительные программы, которые открыли свои собственные благотворительные фонды и реализуют стратегические благотворительные инициативы. Англійська мова Corporate social responsibility is one of the components of its corporate development strategy. There is no single view as to the definition of the concept of “social responsibility” and its constituent indicators. The process of assessing the efficiency of social activities of the enterprises is a controversial issue. The purpose of the article is to identify the components of corporate social responsibility, grouping and analysis of quantitative indicators of corporate social responsibility. The concept of social responsibility is developing internationally, and its content is becoming more complex. Among all aspects of social responsibility, the ethical component is of greatest interest. According to the author, it means voluntarily adopted rules of behavior that provide socially beneficial actions and do not allow the enterprise or its individual employees to achieve their goals at the expense of other people, businesses or society as a whole. An example of a socially responsible enterprise in Ukraine is given in the article. The peculiarities of corporate social responsibility in Ukraine are pointed out. It is concluded that the development of social responsibility of domestic business and entrepreneurship in comparison with developed countries falls significantly behind. At the same time, socially active enterprises in Ukraine are mainly branches and representative offices of large international corporations, and in fact there are no representatives of small and medium business in the country. However, the number of socially responsible enterprises involved in charitable programs, which have developed their own charitable foundations and implement strategic charitable initiatives, is steadily increasing in the country.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.22:136.334.3;-
dc.subjectсоціальна відповідальність підприємстваuk_UA
dc.subjectбізнес і відповідальністьuk_UA
dc.subjectкількісні та якісні показникиuk_UA
dc.subjectкорпоративна стратегіяuk_UA
dc.subjectсоциальная ответственность предприятияuk_UA
dc.subjectбизнес и ответственностьuk_UA
dc.subjectколичественные и качественные показателиuk_UA
dc.subjectкорпоративная стратегияuk_UA
dc.subjectсorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectbusiness and responsibilityuk_UA
dc.subjectquantitative and qualitative indicatorsuk_UA
dc.subjectcorporate strategyuk_UA
dc.titleВизначення складових соціальної відповідальності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeОпределение составляющих социальной ответственности предприятияuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of the the components of corporate social responsibilityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.