Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/836
Title: Розвиток «soft skills» студента як чинник працевлаштування майбутнього маркетолога
Other Titles: Развитие «soft skills» студента как фактор трудоустройства будущего маркетолога
Development of "soft skills" of the student as a factor of employment of the future marketer
Authors: Шукліна, В. В.
Шуклина, В. В.
Shuklina, V. V.
Маслов, Д. Т.
Маслов, Д. Т.
Maslov, D. T.
Keywords: маркетолог
професія
soft skills
чинник
ринок праці
студент
роботодавець
працевлаштування
маркетолог
профессия
soft skills
фактор
рынок труда
студент
работодатель
трудоустройство
marketer
profession
soft skills
factor
labor market
student
employer
employment
Issue Date: 2021
Publisher: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Шукліна В.В., Маслов Д.Т. Розвиток «soft skills» студента як чинник працевлаштування майбутнього маркетолога: Програма ХIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції Одеської державної академії будівництва та архітектури, (м. Одеса, 21-22 жовтня 2021р.). – Одеса : ОДАБА, 2021. – С. https://odaba.edu.ua/news
Series/Report no.: УДК 331.5;
Abstract: Українська мова Визначено, що зміни вимог роботодавців до освітнього та професійного рівня потенційних працівників в сфері маркетингу відбуваються через упровадження цифрових технологій у бізнес та подальшу трансформацію процесу праці, появу цифрових форм зайнятості, формування нового цифрового виду міграції робочої сили. Доведено, що пошукачі роботи в сфері маркетингу мають, крім фахових, аналітичні, організаційні та автономні компетентності стосовно вмінь користуватися компьютером, презентації результатів розрахунків, володіння англійською мовою. Обґрунтовано, що за вимогами роботодавців професія маркетолога в сучасних умовах має бути забезпечена гнучкими навичками, які стають перевагою при працевлаштуванні, бо означають здатність до самостійного навчання, мережевої співпраці, вміння взаємодіяти зі штучним інтелектом, здатність до критичного мислення креативного характеру та інше. З’ясовано, що в теорії підготовки фахівців сфери маркетингу гнучкі компетенції або м’які навички «soft skills» умовно поділяються на групи: комунікативні навички, навички самоорганізації, креативні навички, стресостійкість, уміння працювати з інформацією; динамічний процес їх систематизації продовжується на вимоги ринку праці. Російська мова Определено, что изменения требований работодателей к образовательного и профессионального уровня потенциальных работников в сфере маркетинга происходят из-за внедрения цифровых технологий в бизнес и дальнейшую трансформацию процесса труда, появление цифровых форм занятости, формирование нового цифрового вида миграции рабочей силы. Доказано, что поисковики работы в сфере маркетинга имеют, кроме профессиональных, аналитические, организационные и автономные компетентности относительно умений пользоваться компьютером, презентации результатов расчетов, владение английским языком. Обосновано, что по требованиям работодателей профессия маркетолога в современных условиях должна быть обеспечена гибкими навыками, которые становятся преимуществом при трудоустройстве, поскольку означают способность к самостоятельному обучению, сетевого сотрудничества, умение взаимодействовать с искусственным интеллектом, способность к критическому мышлению креативного характера и прочее. Установлено, что в теории подготовки специалистов сферы маркетинга гибкие компетенции или мягкие навыки «soft skills» условно делятся на группы: коммуникативные навыки, навыки самоорганизации, креативные навыки, стрессоустойчивость, умение работать с информацией; динамический процесс их систематизации продолжается на требования рынка труда. Англійська мова It is determined that changes in employers' requirements for educational and professional level of potential employees in the field of marketing occur through the introduction of digital technologies in business and further transformation of the labor process, the emergence of digital forms of employment, the formation of a new digital type of labor migration. It is proved that job seekers in the field of marketing have, in addition to professional, analytical, organizational and autonomous competencies in terms of computer skills, presentation of calculation results, knowledge of English. It is substantiated that according to the requirements of employers, the profession of marketer in modern conditions should be provided with flexible skills, which become an advantage in employment, because they mean the ability to learn independently, network, ability to interact with artificial intelligence, creative thinking and more. It was found that in the theory of training in the field of marketing, flexible competencies or soft skills are softly divided into groups: communication skills, self-organization skills, creative skills, stress resistance, the ability to work with information; the dynamic process of their systematization continues to the requirements of the labor market.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/836
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.