Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДжерелюк, Ю. О-
dc.contributor.authorДжерелюк, Ю. О-
dc.contributor.authorDzhereliuk, Y. O.-
dc.date.accessioned2021-10-31T19:34:15Z-
dc.date.available2021-10-31T19:34:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДжерелюк, Ю. О. Науково-методичні засади ідентифікації позицій туристичних підприємств за рівнем антикризової стійкості / Ю. О. Джерелюк // Вісник Херсонського національного університету. – 2020. – № 2(73). – С. 112–118.uk_UA
dc.identifier.issn2078-4481-
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/837-
dc.descriptionЖурнал категорії Бuk_UA
dc.description.abstractУкраїнська мова У статті обґрунтовано науково-методичні засади ідентифікації позиції туристичного підприємства за рівнем антикризової стійкості. Зазначено, що антикризова стійкість відображає здатність підприємства зберігати в довгостроковому періоді поступове покращення конкурентних позиції на ринку під дією сукупності екзогенних та ендогенних чинників виникнення кризи. Досліджено теоретичні основи побудови двокритеріальної матриці для оцінювання комплексного процесу «ідентифікація підприємств-конкурентів – визначення напрямів подальшої роботи з конкурентами – здатність утримувати конкурентну позицію на ринку в поточному періоді, в середньостроковій та довгостроковій (стратегічній) перспективі». Показано значення використання запропонованої матриці для відображення взаємозв’язку рівня антикризової стійкості підприємства з рівнем можливостей збереження заданого темпу росту рівня системного забезпечення антикризової стійкості підприємства. Визначається, що це створює передумови для виявлення можливих диспропорцій забезпечення внутрішньої та зовнішньої антикризової стійкості підприємства та дає змогу скорегувати його діяльність для забезпечення антикризової стійкості в довгостроковій перспективі. Наведено якісні оцінки рівня антикризової стійкості підприємства та можливостей довгострокового збереження заданого темпу росту рівня її системного забезпечення. Надано характеристики позицій досліджуваних туристичних підприємств у матриці. Наведено схематичне зображення та здійснено ідентифікацію позицій досліджуваних туристичних підприємств що дозолить керівництву виявити проблемні сфери діяльності, розробити шляхи усунення потенційних проблем функціонування підприємства. Російська мова В статье обоснованы научно-методические основы идентификации позиции туристического предприятия по уровню антикризисной устойчивости. Отмечено, что антикризисная устойчивость отражает способность предприятия сохранять в долгосрочном периоде постепенное улучшение конкурентных позиции на рынке под действием совокупности экзогенных и эндогенных факторов возникновения кризиса. Исследованы теоретические основы построения двухкритериальной матрицы для оценки комплексного процесса «идентификация предприятий-конкурентов – определение направлений дальнейшей работы с конкурентами – способность удерживать конкурентную позицию на рынке в текущем периоде, в среднесрочной и долгосрочной (стратегической) перспективе». Показано значение использования предложенной матрицы для отражения взаимосвязи уровня антикризисной устойчивости предприятия с уровнем возможностей сохранения заданного темпа роста уровня системного обеспечения антикризисной устойчивости предприятия. Определяется, что это создает предпосылки для выявления возможных диспропорций обеспечения внутренней и внешней антикризисной устойчивости предприятия и дает возможность скорректировать его деятельность для обеспечения антикризисной устойчивости в долгосрочной перспективе. Приведены качественные оценки уровня антикризисной устойчивости предприятия и возможностей долгосрочного сохранения заданного темпа роста уровня его системного обеспечения. Предоставлено характеристики позиций исследуемых туристических предприятий в матрице. Приведены схематическое изображение и осуществлена идентификация позиций исследуемых туристических предприятий, что позволит руководству выявить проблемные сферы деятельности, разработать пути устранения потенциальных проблем функционирования предприятия. Англійська мова The article substantiates the scientific and methodological foundations of identifying the position of a tourism enterprise by the level of anti-crisis sustainability. It is noted that anti-crisis sustainability reflects the ability of an enterprise to maintain a gradual improvement in its competitive position in the market in the long run under the influence of a combination of exogenous and endogenous factors of crisis occurrence. The theoretical foundations of constructing a two-criteria matrix for assessing the complex process “identification of competing enterprises – determining the directions for further work with competitors – the ability to maintain a competitive position in the market in the current period, in the medium and long-term (strategic) perspective” are investigated. The importance of using the proposed matrix to reflect the relationship of the level of anti-crisis sustainability of the enterprise with the level of ability to maintain a given growth rate of the level of systemic support of anti-crisis stability of the enterprise is shown. It is determined that this creates the prerequisites for identifying possible imbalances in ensuring the internal and external anti-crisis sustainability of the enterprise and makes it possible to adjust its activities to ensure anti-crisis sustainability in the long term. Qualitative assessments of the level of anti-crisis sustainability of the enterprise and the possibilities of long-term preservation of a given growth rate of the level of its system support are given. The characteristics of the positions of the studied tourism enterprises in the matrix are provided. A schematic representation is given and the positions of the tourism enterprises under study are identified, which will allow management to identify problem areas, develop ways to eliminate potential problems in the functioning of the enterpriseuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.1:658.1;-
dc.subjectантикризова стійкістьuk_UA
dc.subjectсистемне забезпеченняuk_UA
dc.subjectконкурентна позиціяuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectдвокритеріальна матрицяuk_UA
dc.subjectантикризисная устойчивостьuk_UA
dc.subjectсистемное обеспечениеuk_UA
dc.subjectконкурентная позицияuk_UA
dc.subjectтуристическое предприятиеuk_UA
dc.subjectдвухкритериальная матрица.uk_UA
dc.subjectanti-crisis sustainabilityuk_UA
dc.subjectsystemic provisionuk_UA
dc.subjectcompetitive positionuk_UA
dc.subjecttourist enterpriseuk_UA
dc.subjecttwo-criteria matrixuk_UA
dc.titleНауково-методичні засади ідентифікації позицій туристичних підприємств за рівнем антикризової стійкостіuk_UA
dc.title.alternativeНаучно-методические принципы идентификации позиций туристических компаний по уровню антикризисной устойчивостиuk_UA
dc.title.alternativeScientifically-methodical bases of authentication of positions of the tourist enterprises on level of the anti-crisis sustainabilityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.